Gå til innhold

Dette skal være den neste Nexus-telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google lager konstant Nexus-telefoner som ikke har så stor batteristørrelse som det tykkelsen på telefonene deres burde rettferdiggjøre.

Liker heller ikke hvordan 5"-utgaven er konstruert. Det er jo opplagt at de bare har tatt samme design fra HTC 10, og flyttet fingeravtrykkleseren på front til bak (når de gjør seg mye bedre på front, eller på siden for den saks skyld). Men om de først skal gjøre noe sånt, kan jo de i det minste gi oss 2 ordentlige fronthøyttalere; det mangler ikke akkurat på plass for det...

Utover det er nye Nexus-enheter, som alltid ender opp med å bli blant årets beste telefoner, på grunn av programvaren, alltid spennende. Spesielt nå som det nesten er sikkert at den mindre utgaven også får SD820 og 4GB minne (la oss også håpe på UFS-lagringsminne).

Endret av La Menthe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg vil ha tilbake støtte for Qi!

Nekter å kjøpe mobildingser som må lades med kabel, det er så himla upraktisk og gammaldags.

 

Hvor lang tid vil det ta å lade opp 3450mAh innenfor Qi-standardens spesifikasjoner?

Min Nexus 6 bruker omtrent 4-5 timer på jobb med Qi fra tom til full... Men greit at den bare ligger på pulten på jobb og jeg slipper å tenke på kabel. Foretrekker kabelen hjemme, da den lader på maks 1 time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hvor lang tid vil det ta å lade opp 3450mAh innenfor Qi-standardens spesifikasjoner?

Sikkert lenge, men null-til-full skjer jo aldri. Poenget er at mobilen min lades overalt (på "kjente" steder) når jeg legger den fra meg; På kontoret, i stua, på kjøkkenet, i bilen, på badet, hjemmekontoret, server rommet, etc...

 

Disse punktene er jo der, fast plassert, slipper å holde orden (huske på/drasse med) på lader og kabel. Det blir en vane. Så vet en i tillegg hvor en har lagt mobilen i hvert enkelt rom.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...