Gå til innhold

YouTube til iOS har fått en ny og etterlengtet funksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når i allverden skal Google legge til støtte for avspilling av lyd i bakgrunnen? Det at man må ty til YouTube.com hver gang man ønsker å ha lyd fra YouTube-videoer spillende i bakgrunnen med lukket/låst skjerm er ganske irriterende og har vært en etterspurt funksjon i evigheter.

Lenke til kommentar

Men når i allverden skal Google legge til støtte for avspilling av lyd i bakgrunnen? Det at man må ty til YouTube.com hver gang man ønsker å ha lyd fra YouTube-videoer spillende i bakgrunnen med lukket/låst skjerm er ganske irriterende og har vært en etterspurt funksjon i evigheter.

 

Du kan bruke blackplayer? Personlig synes jeg den nesten er bedre.. Og da kan jeg i tillegg lukke skjermen, eller holde på med noe annet.. :) ellers så er jeg helt enig;)

Lenke til kommentar

Men når i allverden skal Google legge til støtte for avspilling av lyd i bakgrunnen? Det at man må ty til YouTube.com hver gang man ønsker å ha lyd fra YouTube-videoer spillende i bakgrunnen med lukket/låst skjerm er ganske irriterende og har vært en etterspurt funksjon i evigheter.

 

Dette er nå gjort mulig via YouTube RED, som ikke er tilgjengelig i Norge enda.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...