Gå til innhold

SNIKTITT: Dark Souls III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo bare en sammenhengende, detaljert spoiler (inkludert taktikk for de første bossene). Skuffet.

Du kommer ikke til å finne mye ny forhåndsomtale fra Dark Souls III som ikke tar for seg detaljer om hva man faktisk har spilt.

 

Jeg vil vel heller ikke påstå at jeg har gitt noen taktikk for bossene, annet en at man må rulle, blokkere og kun angripe når man har en åpning. Denne "taktikken" gjelder vel i så fall for hele spillet, vil jeg tro ;)

 

 Jeg har nå likevel lagt inn en liten spoiler-advarsel i begynnelsen av saken.

Endret av Øyvind Steinkopf Sund
Lenke til kommentar

Jeg er stor fan av rollespill, men har aldri forstått oppstyret rundt disse spillene.

Jeg prøvde det første, og har aldrig kjedet meg mer i et spill. Det var rett og slett skit dårlig.

Tror nok det er mange som hiver seg på hype toget og "liker" det bare for at en haug med andre liker det. Eller for at favoritt streameren hauser det opp.

Lenke til kommentar

Når alle andre virker som idioter, er det som regel fordi det er noe en selv ikke har fått med seg.

 

Å sitte der å bjeffe med sekken hengende ute, for så å påstå at jeg kaller folk idioter, er å dra den litt vel langt.

Kanskje du bør pusse opp leseferdighetene dine litt før du gulper opp en haug med dritt!!

Der er ikke jeg som virker helt bløt mellom ørene her. Jeg har min mening om spill, du har din mening. Jeg har like stor rett til å ytre min mening på dette forumet som du til å ytre din. At du føler deg tråkket på og fornærmet, for du ta på din egen kappe.

Snakker om å være help på .......!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...