Gå til innhold

– Apples nye iPad blir en mini-versjon av iPad Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som gjør denne til et Pro produkt? Foruten at den får oppdatert HW, som samtlige andre iPad varianter så langt, så er det bare mer av akkurat det samme som før. Ikke at det er noe galt med det, men den store var i det minste større.

 

Ellers synes jeg egentlig utviklingen har stagnert litt. Eneste grunnen jeg ser for meg til å kjøpe en pro vil være min interesse for digital tegning da denne funksjonaliteten ser veldig bra ut. Men på en annen side, man skal mange hakk over mitt nivå for ikke å klare seg med eksempelvis stylusen på Surface Pro 4, og da får man også programmer som Corel Painter og Photoshop. Jeg har også drodlet en del på en vanlig SF3 i CP, og det fungerer jo det også.

Lenke til kommentar

Det er helt naturlig at utviklingen stagnerer litt når et produkt blir såpass modent som iPad. Heldigvis - det hadde vært utrolig slitsomt om alle produkter endret seg masse hele tiden. En vanlig iPad er kraftig nok til det aller meste de aller fleste bruker den til, og en iPad Pro vil ikke være unikt egnet til særlig mer enn det en vanlig iPad er, den vil bare gjøre alt litt bedre (og sannsynligvis støtte penn). 

 

Den kunne sikkert like godt blitt kalt "iPad pluss", men "Pro" er nå engang etablert som indikator for "litt kraftigere". 

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...