Gå til innhold

– Mindre enn én prosent av verdens PC-er er gode nok til å kjøre VR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok NVIDIA overdriver litt.

 

Men å skrive "PCen din er antageligvis ikke kraftig nok til VR" blir litt feil, for de fleste som leser den artikkelen har ganske kraftig maskinvare. Den tittelen hadde passet bedre i VG, der negative omslag for god innovasjon hører hjemme.

 

Men negative overskrifter er vel bedre clickbaits enn positive overskrifter, synd nok som det er...

 

Du har et poeng – endret til "kanskje ikke kraftig nok". :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

980m her, skulle vel befinne seg mellom 970 og 980. Tror det skal gå fint :)

 

Selv reference versjonen av desktop GTX970 er faktisk endel raskere enn et 980M.

 

Vil uansett tro mye vil fungere godt med VR. Er 970 krav til å kjøre spill i klasse med Witcher3/MetroLL/BF4 etc eller spill med litt mere moderat grafikk? Skal selv gjennoppleve endel gamle klassikkere som HL2 først når jeg skaffer en Rift :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man ikke sette ned oppløsning og grafikk med VR? Kommer sikkert noen mods som hjelper folka som ikke har råd til ny rigg, jeg har troa på gamingfellesskapet :)

 

Å sette ned oppløsningen er virkelig noe du ikke ønsker å gjøre ;)

 

Se på PC-skjermen din så nærme du kan med et forstørrelsesglass, så skjønner du fort hvor viktig oppløsning er for VR :)

Lenke til kommentar

 

Kan man ikke sette ned oppløsning og grafikk med VR? Kommer sikkert noen mods som hjelper folka som ikke har råd til ny rigg, jeg har troa på gamingfellesskapet :)

 

Å sette ned oppløsningen er virkelig noe du ikke ønsker å gjøre ;)

 

Se på PC-skjermen din så nærme du kan med et forstørrelsesglass, så skjønner du fort hvor viktig oppløsning er for VR :)

 

Det vet jeg, men det var ikke poenget. Sikkert mange som kan tenke seg å kjøpe OR men ikke har råd til en oppgradert rigg med en gang som synes det er greit nok å sette ned oppløsningen eller grafikkvaliteten.

 

Vet noen om det går?

Lenke til kommentar

Tror nok NVIDIA overdriver litt.

 

Men å skrive "PCen din er antageligvis ikke kraftig nok til VR" blir litt feil, for de fleste som leser den artikkelen har ganske kraftig maskinvare. Den tittelen hadde passet bedre i VG, der negative omslag for god innovasjon hører hjemme.

 

Men negative overskrifter er vel bedre clickbaits enn positive overskrifter, synd nok som det er...

 

Forfatteren får kritikk for sine overskrifter i mange av sine artikler har jeg lagt merke til. Leserne burde tas på alvor synes jeg, det er tydeligvis uønsket med slike clickbaits her. Blir forresten irritert selv hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...