Gå til innhold

Denne fullverdige Windows 10-PC-en er på størrelse med en mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg kan tenke meg, er at du må laste ned en app på iPaden og at den da vil fungere mot InFocus PCen via en slags remote desktop-løsning, ala Splashtop Desktop o.l. Er 100% sikker på at den ikke lar deg bruke iPaden som en ren skjerm. Det er ikke mulig, da iPad ikke har noen form for video input via lightning-porten.

 

hmm, denne ipad tilkoblings funksjonaliteten. Finnes den i ipad? kan ipad bare brukes som en slave skjerm helt uten videre? på bildet er det INGEN ipad akkurat men en helt annen tablet. Har forfatter tatt seg friheter grunnet enten mangel på kunnskap eller kunstig skaping av begeistring montro? ikke vet jeg

 

Lenke til kommentar

hmm, denne ipad tilkoblings funksjonaliteten. Finnes den i ipad? kan ipad bare brukes som en slave skjerm helt uten videre? på bildet er det INGEN ipad akkurat men en helt annen tablet. Har forfatter tatt seg friheter grunnet enten mangel på kunnskap eller kunstig skaping av begeistring montro? ikke vet jeg

 

Du vet kanskje ikke fordi du ikke gidder å google. Hva med å gjøre det i stedet for å komme med antagelser om at det artikkelforfatteren skriver er feil?

 

http://www.theverge.com/2015/5/12/8591033/duet-display-windows-support

Lenke til kommentar

 

hmm, denne ipad tilkoblings funksjonaliteten. Finnes den i ipad? kan ipad bare brukes som en slave skjerm helt uten videre? på bildet er det INGEN ipad akkurat men en helt annen tablet. Har forfatter tatt seg friheter grunnet enten mangel på kunnskap eller kunstig skaping av begeistring montro? ikke vet jeg

 

Du vet kanskje ikke fordi du ikke gidder å google. Hva med å gjøre det i stedet for å komme med antagelser om at det artikkelforfatteren skriver er feil?

 

http://www.theverge.com/2015/5/12/8591033/duet-display-windows-support

Her også fra produsenten:

http://www.kangaroo.cc

Lenke til kommentar

Ellers så kan dere trykke på linken (fra Apple) i artikkelen som forklarer det hele for dere. Selvfølgelig kunne artikkelforfatter forklart dette, men det gjorde han altså ikke.

 

Så programmet dere må installere er OSLinx såvidt jeg kan forstå.

 

Description

Your iPad is all you need to have to enjoy the benefits of your Kangaroo PC on the go. OSLinx Windows Monitor turns your iOS device into a primary display of your Kangaroo PC. It connects to a PC through a Lightning-to-USB cable and works with OSLinx Server installed on the Kangaroo PC. OSLinx Windows Monitor supports mouse as well as multitouch gestures.

 

No Setup and Hassle Free: Once the OSLinx Server is installed on your Kangaroo PC, just plug your iPad to the PC and it works!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mao. som jeg forklarte litt lenger opp her. :)

 

Ellers så kan dere trykke på linken (fra Apple) i artikkelen som forklarer det hele for dere. Selvfølgelig kunne artikkelforfatter forklart dette, men det gjorde han altså ikke.

Så programmet dere må installere er OSLinx såvidt jeg kan forstå.

Description
Your iPad is all you need to have to enjoy the benefits of your Kangaroo PC on the go. OSLinx Windows Monitor turns your iOS device into a primary display of your Kangaroo PC. It connects to a PC through a Lightning-to-USB cable and works with OSLinx Server installed on the Kangaroo PC. OSLinx Windows Monitor supports mouse as well as multitouch gestures.

No Setup and Hassle Free: Once the OSLinx Server is installed on your Kangaroo PC, just plug your iPad to the PC and it works!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...