Gå til innhold

Norske Block N Load bytter til gratismodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at spillutviklere skal ansette meg til å fortelle de om spillet de utvikler blir bra eller ikke.

Dette blir ikke populært en gang mtp de prøver å gjøre en vri på ARTS-sjangeren ved å legge til elementer fra Sanctum så det blir en slags first person ARTS, det har blitt gjort før og det ble ikke noe bra.

 

Sanctum og Sanctum 2 gjorde det, begge to spill har veldig få spillere selv om spillet er død-bra og ser mye mer voksent og polished en BNL, first person ARTS er bare ikke en sjanger det er verdt å satse på.

 

2000 spillere MAKS, det er mitt bet.

Lenke til kommentar

Jeg synes at spillutviklere skal ansette meg til å fortelle de om spillet de utvikler blir bra eller ikke.

Dette blir ikke populært en gang mtp de prøver å gjøre en vri på ARTS-sjangeren ved å legge til elementer fra Sanctum så det blir en slags first person ARTS, det har blitt gjort før og det ble ikke noe bra.

 

Sanctum og Sanctum 2 gjorde det, begge to spill har veldig få spillere selv om spillet er død-bra og ser mye mer voksent og polished en BNL, first person ARTS er bare ikke en sjanger det er verdt å satse på.

 

2000 spillere MAKS, det er mitt bet.

 

Er jo allerede 4,406 som spiller det akkurat nå og en 5000 i de siste to ukene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...