Gå til innhold

Far Cry 4-utvikleren donerer opp til 800 000 kroner til Nepal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ikke Far Cry 4-utvikleren bruke pengene å lage spillet langt bedre grafikk, siden vil si farcry 3-4 har ganske lik grafikk.

 SLI og driverproblematikken kanskje burde forbedres først?

 Selv syns jeg Farcry den første var den beste.

Etter det har det bare basert seg på oppdrag og gå rundt å gjøre ting.

 

Dette var bra agn. Er allerede noen som svelget kroken ser jeg. Synes nesten det var litt upassende. Men igjen, det er når det er på det mest upassende at fisken lar seg provosere til å bite.

 

Likte hvordan det er total selvsentrering og fokus på egne trivielle behov, uten engang å nevne ofrene for katastrofen med ett eneste ord. Folk er døde og man begynner å snakke om SLI og driverproblematikk som om ingenting har skjedd. Well played Sir!

----------------------------------------------------------------------------------

Trollene vil alltid være der og de er det de er, så ingen grunn til å fyre seg opp over de. Vær heller takknemmlig for at det sitter en autistisk herremann i en kjeller et sted mens han bruker tiden sin på å kurse deg i selvbeherskelse og følelseskontroll. Så neste gang du ser noen prise Breivik eller Hitler så bare gå forbi som om det ikke var der. Men nok om troll...

 

Er bra det kommer frem hjelp. Men som hver gang det skjer noe slikt så er det en del lagg i når hjelpen begynner å komme. Pengene man fikk inn for hjelp under tsunamien for noen år siden måtte omdirigeres til helt andre formål til slutt. Burde vært et FN-fond på standby for slikt. Folk dør i ruinene akuratt nå mens du leser dette. Katastrofene kommer før eller siden, så verdenssamfunnet burde være foreberedt til å reagere raskt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns og at det burde vore oppretta fond som vart brukt til naturkatastrofer rundt om i verda da dette er noko som vil ramme di fleste over langt nok perspektiv.

 

Samtidig har eg lite sans for di som bruker slike katastrofer for å skaffe seg billig kred eller utnytter situasjonen til å få lettlurte fjols til å gje utan at det er noko sikkerhet rundt kva pengane går til.

 

Om FC4-utvikleren ikkje har gjort ferdig FC4 og det forsatt er problem med spillet(har ikkje sjekka og rekk ikkje det nå), så kan denne handlinga være ganske provoserande overfor di som har betalt gode penger for eit produkt som ikkje lever opp til det man gjerne var førespeila. Det spørs om FC4-utvikleren hadde hatt råd til å gje penger om det ikkje var for di som eventuellt satt att med eit muligens uferdig spill eller kva som måtte være problemet med FC4. Tar forbehold om at spillet er perfekt for alt eg veit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...