Gå til innhold

Hackerangrepet mot Sony kan ha kostet 700 millioner kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

"tiltak for å forhindre nye angrep"

 

nå er ikke Sony kjent for å ha knallgod IT-gruppe ser det ut som, da.

 

det er det pengene går til, kjøpe en bede IT gruppe.
Lenke til kommentar

 

"tiltak for å forhindre nye angrep"

 

nå er ikke Sony kjent for å ha knallgod IT-gruppe ser det ut som, da.

 

det er det pengene går til, kjøpe en bede IT gruppe.

Jah, men jeg tror de allerede har en IT-gruppe som ber. Som @CasterAnd sier, at de ikke er kjent for å være bra så er det vel bare å be de kan gjøre :p:D Kanskje de bør ansette noen IT-folk som er bedre enn de de allerede har, som gjør noe annet enn å be :)

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg for en gangs skyld føler at Sony virkelig fortjente en kraftig smekk på fingrene, ærlig talt, er ikke dette den 3dje eller 4de gangen at de nå blir hacket?

 

Mine personopplysninger kom på avveie og resulterte i at jeg måtte bytte visa kort , svært mange ble utsatt for dette for noen få år siden og nå skjer det på nytt igjen at sensitive opplysninger kommer på avveie.

 

Nei nå må sony ta seg en bolle og få skjerpet seg...

Lenke til kommentar

$100 mill er trolig en dråpe i havet ift. Sony's eget overslag av skadeomfanget. $100 mill er trolig bare en liten del av beløpet de håper å ta inn på kinoene med Fury, og så kommer de andre filmene i tillegg, og deretter går de ut via BD, DVD og streaming.

 

Jeg mistenker at selv et overslag på rundt en milliard dollar kan være et konservativt estimat av hva de selv mener dette har kostet dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...