Gå til innhold

Nå er Windows 8.1 endelig større enn Windows XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og hvor mange av disse W8.1 brukerne er tvunget til å bruke det? Alt av pc'er i dag blir levert med W8.1, hadde folk hatt frihet til å velge hadde ikke W8.1 hatt en dritt å stille opp med mot W7...

 

W8.1 er søppel, ferdig snakka!

Temperament...

 

Slutt nå med det der politiske korrekte tullet. Folk flest liker ikke å bruke Windows 8 i det hele tatt, det er jo åpenbart.

Endret av The Priest of YouTube
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvor mange av disse W8.1 brukerne er tvunget til å bruke det? Alt av pc'er i dag blir levert med W8.1, hadde folk hatt frihet til å velge hadde ikke W8.1 hatt en dritt å stille opp med mot W7...

 

W8.1 er søppel, ferdig snakka!

 

Det var en moden uttalelse....

 

Jeg synes det er det klart beste operativsystemet jeg noensinne har brukt. Ja, det var litt uvant de første dagene, og jeg måtte lete litt for å finne igjen ting, men nå som jeg er vant til det, synes jeg win 7 er et herk.

 

Win 8.x kan alt win 7 kan, pluss en god del til. Just open your mind.

Lenke til kommentar

 

Og hvor mange av disse W8.1 brukerne er tvunget til å bruke det? Alt av pc'er i dag blir levert med W8.1, hadde folk hatt frihet til å velge hadde ikke W8.1 hatt en dritt å stille opp med mot W7...

 

W8.1 er søppel, ferdig snakka!

Det var en moden uttalelse....

 

Jeg synes det er det klart beste operativsystemet jeg noensinne har brukt. Ja, det var litt uvant de første dagene, og jeg måtte lete litt for å finne igjen ting, men nå som jeg er vant til det, synes jeg win 7 er et herk.

 

Win 8.x kan alt win 7 kan, pluss en god del til. Just open your mind.

 

 

Det du påstår er objektivt feil.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ta det med ro.

w8 er bare w7 Second edition

akkurat som w7 va vista second editon

 

Forøvrig hjelper det ikke å skryte av windws8 når metromenyen ødelgger det meste

At noen føler seg kompatibel med metro betyr ikke at den er bedre en clasic meny

 

Det holder ikke å bare si at man ikke trenger å bruke metro når man ikke her noen andre menyer å velge mellom .

Det er jo derfor så mange instalrer erstatninger for den

 

og så er de jo en grunn til at Microsoft går tilbake på de når windows 10 kommer

 

Da her man i det minste et valg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men hvorfor trodde ( eller innbilte Microsoft seg ) seg at ( absolutt ) alle som skulle bruke w8 ville bruke berørings skjermer ?

 

1. Slike skjermer var knapp kommet ut på merkede da

2. man blir jo etter hver mere eller mindre tvunget til oppgradere , først oppdateringer til eksisterende versjon og så senere blir man nødt til bytte

 

Trodde virkelig Microsoft man hev seg rundt å byttet ut alt av datautstyr til siste nytt over hele fjøla rett etter at w8 kom på markedet ?

 

Hvis jeg ikke husker for mye feil så var det vist også enkelte driver problemer en kort stund etter at w8 kom ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes faktisk designet på win8 er ganske lekkert. Så gleder meg til neste versjon av Windows kommer ut (m.t.p at den har en startmeny).

Er ikke snakk om å bytte fra win7 før MS får OS'et mer ferdig.

 

Selv foretrekker jeg jeg Windows 7,men nå har jeg akkurat kommet hjem fra noen jeg kjenner som er 80+ år gamle og de syns det var så fantastisk med Windows 8 fordi metroskjermen gjorde det så enkelt siden alt var på samme skjermen og så oversiktlig, så alle er ikke enige med deg der.

Lenke til kommentar

Og hvor mange av disse W8.1 brukerne er tvunget til å bruke det? Alt av pc'er i dag blir levert med W8.1, hadde folk hatt frihet til å velge hadde ikke W8.1 hatt en dritt å stille opp med mot W7...

 

W8.1 er søppel, ferdig snakka!

 

Hei, nu prater du om noe du ikke vet noe om. Jeg brukte win7 siden starten og var fornøyd. Så er jeg med og tester nye versjoner av Windows og har derfor hatt win 8 og nu win 8.1 .win 8.1 er betydelig mye bedre enn win 7 mye raskere og lettere for pc en.

for øyeblikket kjører jeg også win10 test og dette program ser ut til å bli enda bedre. Prøv win 8.1 før du snakker.

Lenke til kommentar

Men hvorfor trodde ( eller innbilte Microsoft seg ) seg at ( absolutt ) alle som skulle bruke w8 ville bruke berørings skjermer ?

 

1. Slike skjermer var knapp kommet ut på merkede da

2. man blir jo etter hver mere eller mindre tvunget til oppgradere , først oppdateringer til eksisterende versjon og så senere blir man nødt til bytte

 

Trodde virkelig Microsoft man hev seg rundt å byttet ut alt av datautstyr til siste nytt over hele fjøla rett etter at w8 kom på markedet ?

 

Hvis jeg ikke husker for mye feil så var det vist også enkelte driver problemer en kort stund etter at w8 kom ut

 

Såvidt meg bekjent er det ikke mange touch skjermer for stasjonære pc'er den dag i dag, og hadde det vært det hadde jeg ikke kjøpt det. Det får holde til mobil og padder.. MS glemte folk med mus og tastatur når de lagde W8. Heldigvis ser det bedre ut med W10.. Selv om jeg liker å laste ned program der jeg finner det og ikke på en "app store"...

Jeg bruker de mest brukte programmene låst til taskbar og Quick Launch. Men savner Gadgets på W8/W10.

 

PS. Har aldri brukt Norton Desktop, men har brukt Borland Sidekick, og det funket på den tiden.. Har brukt Windows 1.0 og det funket ikke....

Endret av Junk Inbox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ble jo også påstått at det ville komme slike skjermer nettop på grunn av den nye måten å gjør det på

 

Enda merkeligere så er det mange som ikke innser at w8 med metro ikke passer helt for all slags bruk

( man vår bare tredd nedover hodet at man ikke trenger å bruke menyen )

 

hvis w8 og 8.1 var laget skikkelig så hadde den passert både xp og w7 for lengst

 

Å si at den nå ( endelig ) har passert xp når ingen "får lov" å bruke xp blir lit unødvendig

Det blir som å skryte av hvor mange som sender epost i stedet for å sende brev med posten.

Lenke til kommentar

Nå ble jo også påstått at det ville komme slike skjermer nettop på grunn av den nye måten å gjør det på

 

 

Nå kunne de jo gjort det over USB på stasjonæres skjermer. Men det er nå tungvint det også å måtte tukle med en ekstra kabel. Så her burde Microsoft få innarbeidet at nyere HDMI og Displayport hadde støtte for signalering mot kommende touchgrensesnitt også på slike skjermer. Evt. også Thunderbolt, om den skulle vise seg å bli en verdig arvtaker til noen av de nevnte grensesnitt.

Lenke til kommentar

Når det oppstår uenigheter hvor god ethvert bruker grensesnitt fungerer ( som forholde mellom MU i og clasic meny ) virker det som alle er opptatt av å fortelle hvor bra de ene eller det andre er , i stedet for ta utfordringene på alvor

 

sier man at man ikke like en av meny systemene og hvorfor så får man nesten alltid tilbake argumenter om at du er bare dum som ikke klarer å bruke det

 

Kan man heller ikke konsentrerer seg om hjelpe en person som har problemer , og fortelle han hvordan man gjør det

når halvparten ( det er vist anda flere ) sier at de ikke liker metro så er det ikke bare fordi de har problemer med å omstille seg til den nye brukermåten

 

Det er heller ikke noe hjelp i påstå at man ikke trenger å bruke metro uten å nøyaktig beskrive hvordan man unngår å bruke det i forhold til hvordan man har gjort det før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...