Gå til innhold

Dette er antagelig de første bildene av Galaxy Note 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det ser då ikkje ut som at biletet på emballasjen er den same telefonen som det er bilete av øverst? Knappen ser annleis ut, og sidekanten på telefonen er annleis.

 

Men, min SGS2 tek til å bli sliten no, og Note 4 seglar opp som den store favoritten til å verta arvtakaren ... gleder meg til den vert presentert :-)

Lenke til kommentar

Leifen: er det ikke pulsgreia man ser bakpå der? Det jeg har lest. Nå syntes jeg jo pulsgreia er useless selv, men.

 

Vanntett er jeg usikker på om er en fordel, hvis det lager masse plastluker for usben og jackinngangen.

 

Hvis det ikke er slik der funker er det jo en annen sak =p .

 

Kan det være av den er vanntett uten sånn irriterende luker?

Lenke til kommentar

Dersom dette er tilfellet, ser det ikke ut til at den får den puls-greia fra S5 heller. Men ikke vanntett er nok det kjipeste. Halvannet år etter Sony, er den fremdeles ikke vanntett... Det er rart. Og spesielt siden S5 er vanntett.

Vanntett hadde gjorde den mer klumpete, akkurat som S5 ble mer klumpete enn S4. Nå har jeg aldri heller hatt problem med fuktighet på S4. Hadde Note 4 blitt tilsvarende klumpete på lik linje med S5 vet jeg ikke om den hadde vært særlig attraktiv.

 

Sony sine telefoner vanntette på papiret men de tåler ikke i praksis å være under vann, det er isåfall russisk rulett. Vet ikke hvor mange jeg kjenner som har fått ødlagt telefonene av dette, selvom alle lokk har vært igjen.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...