Gå til innhold

Er du en dust i League of Legends kan du nå bli utestengt umiddelbart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se resultatene av dette.

 

Heldigvis motbeviser dette ryktene som har gått om at systemet skulle bli mer eller mindre helt automatisk. Blir du bannet så har det vært et menneske innblandet som har sett på casen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke dette hjelper mye. Gratis spill vil alltid være plaget av slik, siden de bare kan lage seg en ny konto.

Jeg er også redd for at slikt kan misbrukes.

 

Det finnes jo ikke grenser for hva teammates vil rapportere deg for bare fordi du ikke gjør nøyaktig som de vil, samme hvor dumt det er.

Lenke til kommentar

Var ikke veldig imponert over dette nye automatiske systemet hvor folk som ble reportet fordi de valgte "uvanlige" champions eller ikke gjorde det "gruppen" krevde fikk chat restriction i X dager, selv om de ikke hadde brukt chatten i det hele tatt... Så er ganske skeptisk til nye forsøk med slik automatisk greier. At riot skal se over manuelt før perm-ban er jo bra men det spørs hvor de setter listen da

Endret av Teemonster
Lenke til kommentar

Problemet er at spillene som dette og Dota2 etc er gratis. Da er det mange som spiller dette, som jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det uten å bli veldig direkte; er trash, rett og slett. Det er folk uten folkeskikk og folk med liten råd med dårlige maskiner. For dota2 er dette veldig typisk russere og øst europeere. Det er helt normalt at de typisk spiller carries (damage dealers) og rager veldig fort. Man har heller ikke så mange reports pr uke i dota lenger, så det er minimalt med slike ragere man får rapportert også.

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar

Har fått et par advarsler om dårlig oppførsel.

 

Derimot skal det sies at jeg ikke bruker chatten noe særlig, er rimelig ny og spiller så godt jeg kan. Eneste årsaken jeg ser til disse advarslene, må være at jeg ikke spiller så godt som resten av lagkameratene skulle ønske, og at jeg derfor blir rapportert for å ikke være god nok. Så hvem er det som er rasshølet her?

Lenke til kommentar

Har fått et par advarsler om dårlig oppførsel.

 

Derimot skal det sies at jeg ikke bruker chatten noe særlig, er rimelig ny og spiller så godt jeg kan. Eneste årsaken jeg ser til disse advarslene, må være at jeg ikke spiller så godt som resten av lagkameratene skulle ønske, og at jeg derfor blir rapportert for å ikke være god nok. Så hvem er det som er rasshølet her?

 

Vekommen til LOL, blir ikke noe bedre når du er mer erfaren, har du et dårlig game blir du harassa selv på de høyeste nivåene i ranked-mode

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har til gode å få en eneste form for varsel til dags dato. men jeg har spilt med mange som sier meget unødvendige og aggressive ting, som ikke selv forstår det.

Det at chat-logen blir publisert sammen med en ban er MEGET flott. Da kan man ikke komme sytende rundt om på nette om at man er bannet uten grunn.

 

Ser for meg at følgende kommer til å bli vanlig om chat-logen blir tilgjengelig for ale å se:

"OMG jeg ble bannet for ingenting! OMFG!"

"Få se chat-loggen"

"..."

Lenke til kommentar

Nåja.. Chatloggen betyr egentlig veldig lite uten sammenheng.

 

Si f.eks at en på teamet mitt flere ganger er oppe og roter i enemy jungle til tross for at våre Tier 1 og kanskje også Tier 2 towers er nede og han dør. Så blir jeg frustrert fordi jeg har bedt han om og ikke gjøre det og alt han trenger å gjøre er å være litt mer defensiv så vinner vi gamet, så jeg kaller han en idiot. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Noe han strengt talt faktisk er.

 

Hvis de da publiserer chatloggen så sier den ingenting om hvordan folk på teamet har oppført seg utenfor chatten.

Så da ender man i stedet bare opp med folk som gjør masse dumme ting og ikke blir bannet, mens du selv blir bannet fordi du blir rapportert for å ha sagt noe.

Og til syvende og sist så blir alle redde for å si noe feil for da blir en bannet, men da blir en bannet for å ikke kommunisere. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Ikke hvis systemet er automatisk. Slik som det er/var. Da holder det lenge med at folk rapporterer deg for harrasment eller lignende mange nok ganger, så en får chatrestriction.

Og får en først chatrestriction, så får en flere reports mot seg fordi du ikke kan kommunisere med laget ditt. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...