Gå til innhold

Lær deg å si «Huawei»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ikkje akkurat storfornøyd med den eneste huawei mobilen eg har hatt U8800. nå er jo det noen år siden men eg fikk den kina følelsen som en ofte kan få. Det ser bra ut en liten stund og så begynner du å angre på at du ikkje la noen ekstra kroner på bordet for noe "skikkelig".

Endret av riConCio
  • Liker 3
Lenke til kommentar

var ikkje akkurat storfornøyd med den eneste huawei mobilen eg har hatt U8800. nå er jo det noen år siden men eg fikk den kina følelsen som en ofte kan få. Det ser bra ut en liten stund og så begynner du å angre på at du ikkje la noen ekstra kroner på bordet for noe "skikkelig".

 

Dette var en elendig og treg telefon. Vi leverte dem i en liten stund til ansatte i en tidligere jobb, men det ble fort "avsluttet" grunnet klager. Tror nok disse telefonene er i en helt annen klasse, og kan stiller opp mot toppmodeller ikke billigmodeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

var ikkje akkurat storfornøyd med den eneste huawei mobilen eg har hatt U8800. nå er jo det noen år siden men eg fikk den kina følelsen som en ofte kan få. Det ser bra ut en liten stund og så begynner du å angre på at du ikkje la noen ekstra kroner på bordet for noe "skikkelig".

 

Dette var en elendig og treg telefon. Vi leverte dem i en liten stund til ansatte i en tidligere jobb, men det ble fort "avsluttet" grunnet klager. Tror nok disse telefonene er i en helt annen klasse, og kan stiller opp mot toppmodeller ikke billigmodeller.

det er mulig at det er sånt.. men den var likevel en bestselger. men det blir nok aldri en nummer 1 telefon for min del. men å ha som en ekstra mobil funker nok bra.

Lenke til kommentar

Det er naivt å kjøpe slike kinaprodukter. Du sparer kanskje 2000kr i dag, men sønnen din mister jobben om 10 år når ikke bare produksjon finner sted i Kina, men også produktutvikling.

 

Helt enig, hvor får jeg kjøpr de Norske telefonene slik at vi holder produktutviklingen her i Norge...?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Det er naivt å kjøpe slike kinaprodukter. Du sparer kanskje 2000kr i dag, men sønnen din mister jobben om 10 år når ikke bare produksjon finner sted i Kina, men også produktutvikling.

 

Helt enig, hvor får jeg kjøpr de Norske telefonene slik at vi holder produktutviklingen her i Norge...?

Du slipper da vi ikke setter sammen eller designer noen mobiler rettet mot forbrukere her i landet, men du kan jo alltids undersøke hvem som bruker flest komponenter fra nordic semiconductor om du vil støtte norsk industri =)

Lenke til kommentar

Det er naivt å kjøpe slike kinaprodukter. Du sparer kanskje 2000kr i dag, men sønnen din mister jobben om 10 år når ikke bare produksjon finner sted i Kina, men også produktutvikling.

Godt poeng. Heretter skal jeg bare kjøpe norskproduserte smarttelefoner.
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Det er naivt å kjøpe slike kinaprodukter. Du sparer kanskje 2000kr i dag, men sønnen din mister jobben om 10 år når ikke bare produksjon finner sted i Kina, men også produktutvikling.

Godt poeng. Heretter skal jeg bare kjøpe norskproduserte smarttelefoner.

Ikke mobb, kanskje han ikke har lagt merke til "made in China" merket på alle gsm telefoner :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...