Gå til innhold

Undersøkelse: Samsung-appene brukes ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overrasker dette noen? Er en grunn til at Nexus og iPhone er så ettertraktet

 

..og legg til alle som kjøper andre Androids, men sporenstreks legger inn andre ROM uten bloatware, så har du noen stykker. Det er også en grunn til at det finnes nok av guider på hvordan roote og fjerne bloatware på alle mulige telefoner. Glad jeg gikk for nexus(selv om google også selv har bittelitt bloatware man selv burde få slette - eks "Play newsstand") :)

Lenke til kommentar

Bruker S-Memo og S-Planner som er helt greie saker, men selv om jeg bruker disse så blir det jo sikkert ikke mer enn noen få minutter pr. måned. Er jo grenser på hvor lang tid man bruker inne i kalender og notat applikasjoner.

Og ang. "miljøprofilen" til Apple så hadde det sikkert vært helt greit for dem at andre gjorde det samme. så lenge de ikke laget svarte flate,firkantede solcellepaneler. Der må de andre lage tykke, runde, hvite paneler slik at de ikke skal bli saksøkt av Apple... :sick:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er kanskje verdt at da jeg var i midtøsten en tur og brukte lokal sim så ble Samsung ChatOn automatisk "aktivert" og alle meldinger dukket opp der istedet for i vanlig meldingsapplikasjon.

 

Jeg vet ikke hvorfor og hvordan for jeg konfigurerte det iallefall ikke opp til å være sånn, mistenker at det var noe operatøren kunne styre og det er vel med på å påvirke bruken av denne applikasjonen. Og når jeg så var tilbake i Norge så var ChatOn plutselig deaktivert igjen.

Lenke til kommentar

 

Overrasker dette noen? Er en grunn til at Nexus og iPhone er så ettertraktet

..og legg til alle som kjøper andre Androids, men sporenstreks legger inn andre ROM uten bloatware, så har du noen stykker.

 

Hvor stor prosentandel aktive android-enheter har custom ROM eller er rootet nå om dagen? Fins det tall på det?

Lenke til kommentar

 

 

Overrasker dette noen? Er en grunn til at Nexus og iPhone er så ettertraktet

..og legg til alle som kjøper andre Androids, men sporenstreks legger inn andre ROM uten bloatware, så har du noen stykker.

 

Hvor stor prosentandel aktive android-enheter har custom ROM eller er rootet nå om dagen? Fins det tall på det?

 

Det er nok vanskelig å si - finner du en poll så er den som regel en plass hvor "ikke-rootere" ikke ferdes. Som denne, garantert ikke representativ:

http://www.androidcentral.com/late-night-poll-do-you-run-custom-rom

 

99% av android-brukere vet nok ikke at det finnes noe som heter root en gang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...