Gå til innhold

Har avslørt produsenten bak de nye spilltastene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger?

 

Nu er det nu sånn at de produsentene du nevner har flyttet fabrikkene til China siden det er billig arbeidskraft der. Det jeg vil fram til, er produktene Kina selv har egen utviklet eller kopier. Har kjøpt flere ting på ebay, sikkelig søppel produkter.

Lenke til kommentar

 

Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger?

Nu er det nu sånn at de produsentene du nevner har flyttet fabrikkene til China siden det er billig arbeidskraft der. Det jeg vil fram til, er produktene Kina selv har egen utviklet eller kopier. Har kjøpt flere ting på ebay, sikkelig søppel produkter.

Hvis du kjøper billigst mulige produkter av privatpersoner på eBay så kan du ikke forvente kvalitet. Det har ingenting med opphavsland å gjøre. At du ikke finner like mange drittprodukter fra vestlige land har å gjøre med at det ikke lønner seg å produsere slik der, og ikke at vestlige land er så utrolig overlegne.

 

I dette tilfellet så er det også snakk om enkeltkomponenter, så du motsier deg selv. Razer er et amerikansk selskap.

 

Det er heller ikke slik at de beste selskapene bare "flytter" fabrikkene til Kina. Det er svært mange komponenter som kjøpes fra kinesiske selskaper.

Endret av Augural
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Made in China? Som HTC, Samsung, Apple, Asus, Huawei, MSi, jeg orker ikke mer. Var det noe mer før vi stenger?

Nu er det nu sånn at de produsentene du nevner har flyttet fabrikkene til China siden det er billig arbeidskraft der. Det jeg vil fram til, er produktene Kina selv har egen utviklet eller kopier. Har kjøpt flere ting på ebay, sikkelig søppel produkter.
Hvis du kjøper billigst mulige produkter av privatpersoner på eBay så kan du ikke forvente kvalitet. Det har ingenting med opphavsland å gjøre. At du ikke finner like mange drittprodukter fra vestlige land har å gjøre med at det ikke lønner seg å produsere slik der, og ikke at vestlige land er så utrolig overlegne.

 

I dette tilfellet så er det også snakk om enkeltkomponenter, så du motsier deg selv. Razer er et amerikansk selskap.

 

Det er heller ikke slik at de beste selskapene bare "flytter" fabrikkene til Kina. Det er svært mange komponenter som kjøpes fra kinesiske selskaper.

Svært mange komponenter fra kinesiske selskaper? Da kan du begynne å forklare hvilken høy teknologiske komponenter kina selger?

Lenke til kommentar
Vil gjette på at mange av kondensatorene på hovedkort ol. kommer fra Kina, uten at de smeller eller brenner opp.

Premiummodellene bruker vel "Japanese Solid Capacitors" som Gigabyte og Asus med flere liker å skrive.

Ellers så produseres det også mye komponenter i Taiwan, og "Made in Taiwan" står høyere i kurs enn "Made in China" tror jeg. (f.eks. sykler, svært mye av det som selges som premium bruker rammer laget i Taiwan)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...