Gå til innhold

Test: Asus G750JH-T4070H


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

ingen bærbare kan erstatte stasjonære når det gjelder ting som trenger mere kraft enn å bare surfe på Internett å se på film/videoer.

 

grunnen er at stasjonære kan bli kraftigere enn bærbare, og er mye billigere i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer selv en slik maskin, men jeg har ikke hastverk med å få bestilt, så jeg lurer på om noen vet ca. når neste generasjon blir sluppet (G750JZ og JS)?

 

Ganske få butikker som fører G750JH-modellen nå ser det ut som..

Lenke til kommentar

Vurderer selv en slik maskin, men jeg har ikke hastverk med å få bestilt, så jeg lurer på om noen vet ca. når neste generasjon blir sluppet (G750JZ og JS)?

 

Ganske få butikker som fører G750JH-modellen nå ser det ut som..

 

i løpet av 1 mnd eller kanskje 2 så er de nye skjermkortene fra Nvidia ute av sekken

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert midt i blinken for de som ikke har plass til å ha en stasjonær stående hjemme, men ellers føler jeg vel at det er vanskelig å rettferdiggjøre noe slikt når man vel kan kjøpe en god stasjonær spillmaskin og en god og mer portabel bærbar til samme prisen.

 

Det er jeg forsåvidt enig i, men det problemet har jo alle spillbærbare.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Med "Kan Asus ROGs spillbærbare egentlig erstatte spill-PC-en din?" så antar jeg de mener en stasjonær spill-PC, men hvor er den stasjonære maskinen i ytelsestestene?

Må si det er rart å ikke ha med en stasjonær pc til samme prisen med i testen.

 

Beklager trykkfeil.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Sikkert midt i blinken for de som ikke har plass til å ha en stasjonær stående hjemme, men ellers føler jeg vel at det er vanskelig å rettferdiggjøre noe slikt når man vel kan kjøpe en god stasjonær spillmaskin og en god og mer portabel bærbar til samme prisen.

 

greia er at det er mye lettere å pakke denne ned i sekken og ta med på hytta, eller til kompiser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

greia er at det er mye lettere å pakke denne ned i sekken og ta med på hytta, eller til kompiser

 

hel enig, jeg hadde lett solgt desktop-pcn min for en bra nok laptop, som ikke veier et ton (som den her) bare fordi jeg synes det er så stress å plukke ned pc'n når jeg blir bedt på lan, etc. at jeg som oftest lar være.

Lenke til kommentar

En bærbar gir en jo bare et portabelt fortrinn over en stasjonær, på alle andre områder taper den.

 

Så det er jo bare en vurderingssak hvor mye kraft man behøver og om man kan godta å kanskje måtte stille ned på oppløsning under native for at spillet skal gli jevnt og fint, selv om dette da gir et grøtete bilde.

Lenke til kommentar

Sitter å leser testen deres på maskinen, samme mod, som dere beskriver og må si meg veldig enig i konklusjonen deres:) Dette er en helt genial "gaming" maskin. Jeg solgte min selvbygde gamer pga av plassmangel og må si at denne var en overraskende god erstatning.. Ekstremt rask opplevd ytelse fra raid konfig, god skjerm til spil, nydelig tastatur! Har du dårlig plass men savner spilla dine? Kjøp denne, til 16.000 er det ingen tvil om at du blir fornøyd!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...