Gå til innhold

Snart kan du få varene levert rett til bilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Du avtaler plassering av bilen, og gir kjennetegn på bilen? Vanskelig å tenke seg frem til?

Tja... det er vel ca 500 umerkede p-plasser der hvor jeg jobber. Klart jeg kan si noe sånt som "i nærheten av inngang 8", men det vil fortsatt gå med en del minutter til leiting vil jeg tro.

 

Mange parkeringshus (med umerkede plasser) i byer veit du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Er jo ikke nødvendigvis så legg å finne andre adersser heller, er ikke alle som har gateadresse og gnr/bnr står gjerne ikke hengt på husveggen.

Sant nok det, men på steder uten adresse er vel budet som regel lokalkjent. Dessuten er jo plassene statiske, første gangen du finner frem kan du notere plasseringen.

 

Det å levere til en bil i et parkeringshus (uten faste plasser) blir like hjelpeløst hver gang.

 

Men, men, det kan jo hende det etterhvert blir krav om nummerering av plassene slike steder. Da hjelper det jo, så lenge folk husker hvor de parkerte da. (En kollega måtte ta toget hjem for et års tid sia, han hadde glemt hvor på Gardermoen han hadde satt bilen.)

 

Er vel noe form for GPS tagg , så du kan spore..

Ja, hjelper jo noe om bilen selv sier fra hvor den er. Bare det er nøyaktig nok. Det står ikke noe om det i artikkelen da.

 

Ser for meg å få tak i en hacket enhet fra ukraina, så er det bare gå rundt og åpne alle volvoer med smarttelefonen ;) kjekt

Den faren er vel der allerede vil jeg anta.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...