Gå til innhold

– Valve Anti-Cheat sender ikke nettleserhistorikken din til Valve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel aldri hatt noen grunn til ikke å stole på Steam/Valve.

Har brukt tjenesten siden 05 og har vært stort sett fornøyd.

Eneste er selvfølgelig at man ikke kan kreve tilbake pengene for produkter som klart ikke fungerer (civ5 første året, total war osv).. Men å få tilbake pengene for dataspill er vel no-go i de fleste tilfeller som jeg kan forstå.

Lenke til kommentar

Om de så faktisk tok nettleserhistorikken til folk så vet jeg fortsatt ikke hvorfor det skulle ha noe å si for min del. Historikken er vel sjelden spennende hos den vanlige internettbruker, er vel bare folk som driver med diverse "tvilsomme ting" som har noe å frykte i slike tilfeller. Med mindre jeg har bommet helt på poenget her da.

Jeg stoler i alle fall ganske godt på Valve, har aldri hatt noe grunn til å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om de så faktisk tok nettleserhistorikken til folk så vet jeg fortsatt ikke hvorfor det skulle ha noe å si for min del. Historikken er vel sjelden spennende hos den vanlige internettbruker, er vel bare folk som driver med diverse "tvilsomme ting" som har noe å frykte i slike tilfeller. Med mindre jeg har bommet helt på poenget her da.

Jeg stoler i alle fall ganske godt på Valve, har aldri hatt noe grunn til å gjøre noe annet.

 

Kanskje NSA vil ha dem til å spionere på Al-Qaida medlemmer som spiler spill på STEAM? :p

Lenke til kommentar

Om de så faktisk tok nettleserhistorikken til folk så vet jeg fortsatt ikke hvorfor det skulle ha noe å si for min del. Historikken er vel sjelden spennende hos den vanlige internettbruker, er vel bare folk som driver med diverse "tvilsomme ting" som har noe å frykte i slike tilfeller. Med mindre jeg har bommet helt på poenget her da.

Jeg stoler i alle fall ganske godt på Valve, har aldri hatt noe grunn til å gjøre noe annet.

 

Alle har noe å skjule. Ikke nødvendigvis noe farlig/ulovlig, men hvem forteller alt til alle, alltid? Interessert i at kolleger skal få vite at du søker etter informasjon om klamydia-medisin? Eller at arbeidsgiver skal få oversikt over jobbsøknadene du har lest den siste tiden? Netthistorikken sier ganske mye om folk, og den oppleves naturligvis som privat. Jeg sier ikke nødvendigvis at Valve er noen stor trussel, men det er helt naturlig at folk reagerer hvis tredjeparter faktisk skaffer seg oversikt over slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...