Gå til innhold

Slik vil kanskje iWatch se ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, personlig vet jeg ikke helt om markedet eksisterer i noen stor grad i utgangspunktet og det kommer fra undertegnede som faktisk bruker en klokke og har gjort det i så og si alle år og neppe vil slutte med det og vil følge interessert med på hva som måtte dukke opp av smartklokker fremover.

 

I motsetning til smarttelefoner og mobiltelefoner generelt så er det noe så og si alle har, og har hatt i en årrekke nå. Det å gjøre en slik enhet mer relevant iforhold til tiden vi lever i og ta markedet med storm slik Apple gjorde med introduksjonen av iPhone er nå en ting, det å skulle få folk til å gå med smartklokker rundt håndleddet når faktum er at det kun er et fåtall igjen som faktisk bruker klokker aktivt lenger i det hele tatt og får dekt behovet sitt igjennom smarttelefonen uansett er en helt annen.

 

Utfordring nummer en er uansett batteriteknologien, og før det skjer noe voldsomt revolusjonerende der så tror jeg ikke smartklokker vil kunne bli noe for "hvermannsen" med det aller første uansett.

Lenke til kommentar

Tja, personlig vet jeg ikke helt om markedet eksisterer i noen stor grad i utgangspunktet og det kommer fra undertegnede som faktisk bruker en klokke og har gjort det i så og si alle år og neppe vil slutte med det og vil følge interessert med på hva som måtte dukke opp av smartklokker fremover.

.

Jeg har ikke brukt klokke de siste 15 årene, men etter at jeg fikk meg Pebble SmartWatch har jeg gått med den siden dag én. Utrolig kjekk sak.

Praktisk når noen ringer deg på telefonen som ligger på kjøkknet, mens du slenger deg på sofaen.. kan fint se hvem det er så evt legge på .. :p

Lenke til kommentar

Tja, personlig vet jeg ikke helt om markedet eksisterer i noen stor grad i utgangspunktet og det kommer fra undertegnede som faktisk bruker en klokke og har gjort det i så og si alle år og neppe vil slutte med det og vil følge interessert med på hva som måtte dukke opp av smartklokker fremover.

 

I motsetning til smarttelefoner og mobiltelefoner generelt så er det noe så og si alle har, og har hatt i en årrekke nå. Det å gjøre en slik enhet mer relevant iforhold til tiden vi lever i og ta markedet med storm slik Apple gjorde med introduksjonen av iPhone er nå en ting, det å skulle få folk til å gå med smartklokker rundt håndleddet når faktum er at det kun er et fåtall igjen som faktisk bruker klokker aktivt lenger i det hele tatt og får dekt behovet sitt igjennom smarttelefonen uansett er en helt annen.

 

Utfordring nummer en er uansett batteriteknologien, og før det skjer noe voldsomt revolusjonerende der så tror jeg ikke smartklokker vil kunne bli noe for "hvermannsen" med det aller første uansett.

 

Jeg tror nesten de som ikke bruker klokke nå er mer i målgruppen enn de som gjør det nå, de som bruker klokke nå bruker det stort sett som ett slags smykke, dette er mer tenkt som ett bruksprodukt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg bruker klokke som et verktøy til å fortelle meg tiden. Skulle tro det var det første man tenkte på når man hører ordet klokke, ikke smykker.

 

Noen få gjør det, de fleste bruker ikke klokka i hovedsak til dette er mitt inntrykk, til det er bruken for snever i dagens samfunn med klokker tilgjengelig overalt.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...