Gå til innhold

Dette er de mest piratkopierte filmene i 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er det noe forskjell på og se det online og laste ned??

Teknisk sett, ja. Realistisk sett, nei. På én måte blir hele innholdet lastet ned til PC-en din, selv om kanskje ikke hele ligger i minnet samtidig.
Er det lik straff?

Såvidt jeg har lest så er det ikke straffbart å se filmene gratis på nett. "Smitthull i systemet."

> http://www.itavisen.no/nyheter/%E2%80%93-lovlig-%C3%A5-se-streamet-piratfilm-8167

> http://www.dagbladet.no/2010/02/15/kultur/film/tekno/10409638/

 

Endret av warpie
Lenke til kommentar

 

Er det noe forskjell på og se det online og laste ned??

 

Teknisk sett, ja. Realistisk sett, nei. På én måte blir hele innholdet lastet ned til PC-en din, selv om kanskje ikke hele ligger i minnet samtidig.

Hele filmen vil vel uansett ikke ligge i minne samtidig. En PC med 8GB RAM kan ha null problem med å spille av en film som tar 20GB diskplass.

Lenke til kommentar

 

Ja, har lastet ned filmen, men har også sett den på kino og kommer til å kjøpe Hobbiten på blu-ray, når de kommer med extended version for jeg er ingen melkeku

 

 

Filmen "The Hobbit: An Unexpected Journey" er allerede ut til salgs i extended-edition...

 

F.eks. på Platekompaniet for 299,- med 3D,og 249,- uten 3D.

 

Men det er bare snakk om 13min. ekstra i forhold til orginalen.

Er man fan av J.R.R.Tolkien,og har lest boka så er det vel verdt pengene.

Orginalen er så pass lang i utgangspunktet at de 13 ekstra minuttene ikke har den vesentlig innvirkning på handlingen,som f.eks.

"The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring-Extended-Edition" vs Orginalen.

Lenke til kommentar

Filmen "The Hobbit: An Unexpected Journey" er allerede ut til salgs i extended-edition...

 

F.eks. på Platekompaniet for 299,- med 3D,og 249,- uten 3D.

 

Men det er bare snakk om 13min. ekstra i forhold til orginalen.

Er man fan av J.R.R.Tolkien,og har lest boka så er det vel verdt pengene.

Orginalen er så pass lang i utgangspunktet at de 13 ekstra minuttene ikke har den vesentlig innvirkning på handlingen,som f.eks.

"The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring-Extended-Edition" vs Orginalen.

Skulle kanskje ha utdypet den litt mer

Extended Collectors edition, helst med alle 3 filmene for neste gang jeg skal se trilogien er som ett maraton

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...