Gå til innhold

Feature: Personlige favoritter fra 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var utrolig mange gode spill som kom i år... Skribentene har tatt med de aller aller fleste av dem men er ett par spill som er blandt mine favoritter.

 

Beyond Two Souls for PS3, Super Mario 3d World (WiiU). The Cave som jeg har storkost med med i tilegg til Rayman, Brothers: Tales of two Sons, Tomb Raider (overraskende bra), Bioshock Infinty, Ni no kuni: Wrath of the the white wittch

Lenke til kommentar

Morsomt at så mange nevner Papers Please.

 

Veldig overrasket over at Brothers: Tale of Two Sons imponerte så mange, som er et av de dårligste spillene jeg noensinne har spilt. Repeterende gåter laget for babyer, frustrerende kontroller, totalt uinteressante klisjéfylte karakterer. som snakker simlish for å ødelegge enhver form for interessant fortellerteknikk (mye å lære fra norske Teslagrad her), til tider ulogisk spilldesign for å utsette karakterene for ting som skal drive den forutsigbare historien videre. Miljøene er fantastiske, men er det virkelig nok til å være et av årets beste spill når alt annet bare er rør? Vent, egentlig er jo ikke det noe forskjellig fra Bioshock Infinite.....

Lenke til kommentar

Morsomt at så mange nevner Papers Please.

 

Veldig overrasket over at Brothers: Tale of Two Sons imponerte så mange, som er et av de dårligste spillene jeg noensinne har spilt. Repeterende gåter laget for babyer, frustrerende kontroller, totalt uinteressante klisjéfylte karakterer. som snakker simlish for å ødelegge enhver form for interessant fortellerteknikk (mye å lære fra norske Teslagrad her), til tider ulogisk spilldesign for å utsette karakterene for ting som skal drive den forutsigbare historien videre. Miljøene er fantastiske, men er det virkelig nok til å være et av årets beste spill når alt annet bare er rør? Vent, egentlig er jo ikke det noe forskjellig fra Bioshock Infinite.....

Ja, virkelig overraskende og merkelig. Skulle nesten tro folk hadde forskjellige meninger :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...