Gå til innhold

Nvidia leder an i grafikkmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel bare nok en bekreftelse på at uttrykket "Størst er best" sjelden stemmer.. :shrug:

 

Det har du eller ingen av oss noe grunnlag for og si,

det er smak og behag og de er best på hver sine områder.

 

 

Forhåpentligvis blir ikke dette en useriøs nVidia vs. ATi tread.

Håper nå det heller blir snakk om hvem som har gjort det godt etc, med en seriøs tone...

Lenke til kommentar
Jeg savner å se ikke-ATi/nVidia-kort i webshop'ene.

Ønsker meg større utvalg... Når får vi se SiS Xabre-kort, eller XGI-kortene?

 

SiS Xabre er vel forsåvidt i salg allerede, har sett de på utenlandske webshoper.

 

XGI kommer til å bli spennende, enig med deg der, gleder meg til å se prisene, i og med at de sa de ville prise seg svært lavt.

XGI V8 Duo Ultra til en pris rundt 2500 ville ikke vært å forakte :)

Lenke til kommentar

Jo mer konkurranse, jo lavere priser og tidligere lanseringer av nye kort!

Så håper de klarer å skremme nvidia og ati litt ja.

Tviler forresten på at 70% av brukerne på forumet her sitter på nvidia.

Det virker hvertfall ikke sånn utfra postene her... men det kan jo bare hende at nvidiabrukerne her ikke tør å si så mye... :p

Lenke til kommentar
Jo mer konkurranse, jo lavere priser og tidligere lanseringer av nye kort!

Så håper de klarer å skremme nvidia og ati litt ja.

Tviler forresten på at 70% av brukerne på forumet her sitter på nvidia.

Det virker hvertfall ikke sånn utfra postene her... men det kan jo bare hende at nvidiabrukerne her ikke tør å si så mye... :p

 

Er jo ikke mer enn ett år siden ati tok over som ett relativt klart førstevalg da, er ikke alle av oss som har steinnye pcer veit du.

 

AtW

Fornøyd eier av ti 4200

Lenke til kommentar
Er jo ikke mer enn ett år siden ati tok over som ett relativt klart førstevalg da, er ikke alle av oss som har steinnye pcer veit du.

 

AtW

Fornøyd eier av ti 4200

 

Neida, r klar over det. Tenkte først og fremst på dagens skjermkort som ligger i hyllene da, og først og fremst FX-korta.

Har også vært trofast og fornøyd nvidia-bruker lenge, men nå ser jeg bare ikke grunnen lenger.

 

Hovedpoenget var hvertfall at det er bra at xgi og andre aktører kommer på banen. Vi som brukere har alt å tjene på det.

Lenke til kommentar
Jeg savner å se ikke-ATi/nVidia-kort i webshop'ene.

Ønsker meg større utvalg... Når får vi se SiS Xabre-kort, eller XGI-kortene?

 

SiS Xabre er vel forsåvidt i salg allerede, har sett de på utenlandske webshoper.

 

XGI kommer til å bli spennende, enig med deg der, gleder meg til å se prisene, i og med at de sa de ville prise seg svært lavt.

XGI V8 Duo Ultra til en pris rundt 2500 ville ikke vært å forakte :)

 

Jeg vil ha kortene i Norge. Jeg vil kunne logge på Komplett/PSData/MPx/whatever og legge et Xabre- eller - enda bedre - et XGI-kort i handlekurven, trykke på "bestill" og kose meg med kortet en uke etterpå.

Lenke til kommentar

jeg tror det er mest på grunn av at nvidia har mange avtaler med selvskaper som fujitsu simens og elkjøp pc-er, gjerne bindene for en stund.

Tviver også sterkt på at nividia har 70 % av kortene her som er nyere enn 9700 pro(kom i fjor tidlig høst)

Etter 9700 pro kom mener jeg ati sitt kort salg til forbrukere med litt peiling bare har gått en vei og det er oppover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

altso... nvidia har gjort det rææva i high-end, men i "ferdigpakke-pc"-klassen selger jo FX-korta i bøtter og spann, folk som skal ha seg en heimepc (og som forøvrig ikkje bryr seg, eller har peiling på pc), kjøper det som står i pc'n, og det er sikkert der nvidia tener sine penger..

 

har sjøl hatt geforce2, geforce3 og geforce4, og for å sei de sånn, hoppa over FX..

sitter med et ekte geforce2 mx200 32mb 8)

 

av reint prinsipp kjøper eg ikkje ati eller intel, men nvidia og amd.. er en liten supporter som henger med i gode og dårlige dager :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...