Gå til innhold

Trekker tilbud om fri bruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har forsåvidt ein viss forståelse for at Netcom ser seg nødt til å sette ei begrensning.

 

Men dette bærer eigentleg veldig preg av å være eit lokketilbud der berre nokre få kunder får kjøpe den prisgunstige vara som det blir reklamert for medan dei neste kundane får eit dårligare produkt.

 

 

Det handler heller ikkje berre om ei grense på 6GB er mykje data eller ikkje. Det største argumentet for å kjøpe seg eit abonnement med fri databruk er at du kan bruke datatrafikk utan å trenge å bekymre seg for å få ekstrarekning eller nedsatt hastigheit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lagringsplass for data blir bare større og større og billigere hele tiden, men å tro at fri databruk er fremtiden? pfffffffffffffffffffffff. det blir for dumt.

 

Hvorfor skal ikke det ligge i ett fribruk abbonoment? Jeg har fridata nå, men ikke fritt med minutter og sms 200/150 for 317kr med chess. Kan greit strekke meg til 400kr med total fribruk :)
Lenke til kommentar

Hvorfor skal ikke det ligge i ett fribruk abbonoment? Jeg har fridata nå, men ikke fritt med minutter og sms 200/150 for 317kr med chess. Kan greit strekke meg til 400kr med total fribruk :)

Er vel kapasiteten i nettene som setter begrensninger.

Med alle på fri bruk hadde nok hastigheten blitt begredelig, men hadde vært flott ja :)

Endret av Xaphoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor være så lei seg for at tilbudet ikke er der lengre? Om et år eller kortere tid, så vil sikkert noen finne på noen nye tilbud. Blir selvfølgelig litt leit med ventetiden.

 

Nå har man ihvertfall fått dårlig reklame fra Netcom, at de ikke har guts til å holde det gående til 20. oktober..

Men de tenker vel som Jens Stoltenberg (all PR er god reklame) :rofl:

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg må egentlig bare le, men jeg skjønner faktisk hvorfor NetCom trakk tilbake tilbudet. Ville dette fortsatt så hadde det blitt en ny greie å ha ubegrenset bruk av data i alle abonnement, men hvorfor vil de det? Hvorfor slipper ikke mobilprodusenter sine helt nyutviklede mobiler med en gang? For å melke markedet. Hvis NetCom hadde gjort dette ville vi alle valgt det abonnementet og dermed ville inntektsgrunnlaget deres, forsåvidt alle mobiloperatørers, falt helt bort. God gammeldags business dette. For all del, surt at det skjedde, men det var faktisk for godt til å være sant for nåtidens mobilbrukere. Uansett lykkelig over at jeg fikk tegnet opp to stk før det gikk ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvorfor dere er så kjempe glade fordi dere fikk tilbudet. Greit nok, det duger sikkert og er fint. Men, vi er jo like langt som før kampanjen omtrent sånn konkurransen teleselskapene seg i mellom. Det er jo ikke så mye de har rikket seg egentlig.

Lenke til kommentar

Eg har forsåvidt ein viss forståelse for at Netcom ser seg nødt til å sette ei begrensning.

 

Men dette bærer eigentleg veldig preg av å være eit lokketilbud der berre nokre få kunder får kjøpe den prisgunstige vara som det blir reklamert for medan dei neste kundane får eit dårligare produkt.

 

 

Det handler heller ikkje berre om ei grense på 6GB er mykje data eller ikkje. Det største argumentet for å kjøpe seg eit abonnement med fri databruk er at du kan bruke datatrafikk utan å trenge å bekymre seg for å få ekstrarekning eller nedsatt hastigheit.

 

Er fri bruk av data i dette tilbudet, men hastigheten reduseres ette 6GB. :)

(Dvs. blir aldri kostenes noe ekstra, bare redusert hastighet, når man når 6GB. :))

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...