Gå til innhold

Sniktitt: Titanfall (Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd at dette er en Microsoft only tittel, ville gjerne sett hvordan grafikk sammenligninga var på en ps4.

 

Den hadde vært helt identisk med ps4. (I forhold til XB1k).

 

Men ellers er jeg enig, synd dette ikke dukker opp på ps4, selv om jeg skal ha begge. Hadde vært kjekt å få spilt dette i romjula :(

Lenke til kommentar

 

Litt synd at dette er en Microsoft only tittel, ville gjerne sett hvordan grafikk sammenligninga var på en ps4.

 

Den hadde vært helt identisk med ps4. (I forhold til XB1k).

 

Men ellers er jeg enig, synd dette ikke dukker opp på ps4, selv om jeg skal ha begge. Hadde vært kjekt å få spilt dette i romjula :(

Utgiver har ikke utelukket det.

Lenke til kommentar

Håper dette med wallrunning og diverse akrobatikk i førstepersonsformat blir normen etterhvert. Spilte mye Crysis Multiplayer i min tid hvor såkalte circle jumps ble en stor del av spillet. Var også visse maps i Crysis Wars hvor en brukte flowgraphs til å lage muligheter for wallrunning både vertikalt og horisontalt, samt muligheten til å henge seg fast på veggen og på kanter. Det var en liten del av communitien som ble oppslukt av dette, men herregud så gøy det var. Håper inderlig at denne typen gameplay kan bli trenden i den nye konsollgenerasjonen. Kanskje Titanfall baner vei for dette, slik Gears of War gjorde for skytespill med dekningsmekanismer? :D

 

(Litt usikker på terminologien her, men bør være mulig å forstå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...