Gå til innhold

Dette kan du gjøre med den gamle harddisken din (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok att det er helg, men denne føler eg ikkje holder til å vere Ekstra sak, forventer ikkje en 5 siders test / eksperiment. Men dette var jo egentlig ikkje noko nytt, alle veit vel kva en HDD er brukandes til, eller ment til.

 

Kommer ofte gode ekstra artikkler, og det er vel grunnen til att eg velger å betale for det, men da krever eg en viss standar. :)

Lenke til kommentar

Greit nok att det er helg, men denne føler eg ikkje holder til å vere Ekstra sak, forventer ikkje en 5 siders test / eksperiment. Men dette var jo egentlig ikkje noko nytt, alle veit vel kva en HDD er brukandes til, eller ment til.Kommer ofte gode ekstra artikkler, og det er vel grunnen til att eg velger å betale for det, men da krever eg en viss standar. :)

 

så å si ingen av ekstra sakene her holder mål. eller hele hardware.no holder ikke mål, men unntak av noen bra artikler. men så lenge det finnes sider som guru3d og anandtech f.eks så er ikke hw.no noe i nærheten desverre. det begynte jo så bra for 15 år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Greit nok att det er helg, men denne føler eg ikkje holder til å vere Ekstra sak, forventer ikkje en 5 siders test / eksperiment. Men dette var jo egentlig ikkje noko nytt, alle veit vel kva en HDD er brukandes til, eller ment til.Kommer ofte gode ekstra artikkler, og det er vel grunnen til att eg velger å betale for det, men da krever eg en viss standar. :)
så å si ingen av ekstra sakene her holder mål. eller hele hardware.no holder ikke mål, men unntak av noen bra artikler. men så lenge det finnes sider som guru3d og anandtech f.eks så er ikke hw.no noe i nærheten desverre. det begynte jo så bra for 15 år siden.

 

Jau sant det, men det burde jo vere mulig å heller prøve litt artikler slik som var på gode gamle overkokk.no (kanskje enda meir enn det som har kommet i seinare tid)

Men synest virkelig ikkje det er så galt som du prøver å formidle, PSU testene til hw.no ligger i toppklasse i forhold til mangen andre som sliter med grafer ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...