Gå til innhold

Nye iPhone 5S-lekkasjer på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg ønsker meg sterkt er en større skjerm. Gjerne 4,6'- 5'. Synes Apple overser mange forbrukeres ønsker om å komme med større skjerm, andre produsenter lager jo tross alt mobiler med større skjerm en iPhone og kaller dem MINI! Burde ringe noen bjeller i Apple systemet SNART!!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, når Apple valgte å lansere for første gang iPhone så var dette tenkt for forventninger og ønsker fra forbruker. Sitter igjen med ett inntrykk at forbrukerens forventninger ikke blir dekket så mye mer fra Apple.

 

Er det lagt opp til ordentlig 4G på ny modell, og ikke iPhone's egen 4G?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at dette blir min neste telefon. Synd at det er komplett umulig å få en Android-telefon som er oppdatert, kommer til å få oppdateringer og har mindre enn en 4.3" skjerm.

Hvis nå bare Apple stjeler en god idé og gir iPhone en tilbake-tast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart å lese om folk som skriver "Yes, min neste telefon"... Når det egentlig er en laber oppdatering fra iPhone 5. Hvorfor ikke bare kjøpe iPhone 5. (PS! Er selv iPhone 5 eier)

 

Fordi jeg kjøpte S3 i fjor sommer (sånn jeg fant ut at den var alt for stor til daglig bruk) og jeg ikke vil betale full pris nå på fjorårets telefon.

Dessverre er det ikke av begeistring for iPhone, men av skuffelse over de andre telefonene jeg gjør det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...