Gå til innhold

Xperia Z Ultra etterlater konkurrentene i støvet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GadgetBoy: Det var snodig. Vi kjører testene flere ganger, til vi er trygge på at vi har fått noenlunde det høyeste resultatet som er mulig. For S4 er det ca. 3200 som er fasit etter vår erfaring.

 

Det er det også for disse:

http://blogs.which.c...-fastest-phone/

http://www.youtube.com/watch?v=lhVEDeZgfIM

http://www.neowin.ne...kbench-2-scores

http://www.androidau...parison-173208/

 

Jeg kjørte for sikkerhets skyld en ny Geekbench2-test her, uten å reboote/kverke prosesser, og med synkronisering og nettverk på. Resultatet landet på 3177.

 

Jeg tror ca. 3200 skal være riktig for denne modellen. Hvis ikke er det veldig mange redaksjonelle nettsteder og blogger som tar feil.

 

(edit)

Med mindre du har Exynos-versjonen med 3G/uten 4G. Den skal lande rundt 3500.

Endret av fjarle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Scoren på Htc one må da være lavere en normalt?

Greit nå har jeg root og custom rom men ingen overklokk, alikevel får jeg 3150+/- konstant.

Lenke til kommentar

Rade0n: Det kan se ut som om du har rett i at HTC-scoren vi har er kunstig lav. Kjørte benchen en gang til her og fikk 2935. Ser at det varierer veldig hva slags skår den har fått rundtom på nettet - alt mellom 2500 og rundt 3000 ser ut til å være vanlig. Det er mulig at HTC har påvirket ytelsen siden slippdatoen ved hjelp av oppdateringer.

 

Artikkelen oppdateres :)

 

(edit)

Det ser ut til at vår makset ut på 2961.

Endret av fjarle
Lenke til kommentar

Relax! Snart kommer nye iPhone og viser vei. Så får de andre noe nytt å strekke seg etter. Til det hele gjentas neste år: de andre med nyheter annen hver måned atter en gang :-) Virker som om en med Andriodridprodukter har det hotteste nye...i to uker.... :)))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Relax! Snart kommer nye iPhone og viser vei. Så får de andre noe nytt å strekke seg etter. Til det hele gjentas neste år: de andre med nyheter annen hver måned atter en gang :-) Virker som om en med Andriodridprodukter har det hotteste nye...i to uker.... :)))

 

Hjelper lite for meg når vi er bundet til iTunes, har fått litt avsmak fra det programmet nå etter å ha kastet bort en del timer som jeg aldri får igjen.

Lenke til kommentar
Relax! Snart kommer nye iPhone og viser vei. Så får de andre noe nytt å strekke seg etter. Til det hele gjentas neste år: de andre med nyheter annen hver måned atter en gang :-) Virker som om en med Andriodridprodukter har det hotteste nye...i to uker.... :)))
Hjelper lite for meg når vi er bundet til iTunes, har fått litt avsmak fra det programmet nå etter å ha kastet bort en del timer som jeg aldri får igjen.

 

Det følte/trodde jeg også i 2010. Gikk til det åpne og fab Andrioet. Vel...nei takk. Gikk tilbake etter 1,5 år. Kom hjem. Blir hjemme en stund til ja :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uanz. Det er deilig å ha litt vennskapelig tøys mot hverandre. Vi har forskjellig smak. Det er bra. Flere lager knallgode produkter. Kommer oss alle tilgode uavhengig av "familie" God sommer alle mobil og forskjellige OS elskere der ute :)))

Lenke til kommentar

Det følte/trodde jeg også i 2010. Gikk til det åpne og fab Andrioet. Vel...nei takk. Gikk tilbake etter 1,5 år. Kom hjem. Blir hjemme en stund til ja :-)

 

Om ting virker, driter jeg i om det er åpent eller ikke.... når ting ikke virker er det noe dritt at det ikke finnes andre muligheter!!

Lenke til kommentar

Relax! Snart kommer nye iPhone og viser vei. Så får de andre noe nytt å strekke seg etter. Til det hele gjentas neste år: de andre med nyheter annen hver måned atter en gang :-) Virker som om en med Andriodridprodukter har det hotteste nye...i to uker.... :)))

 

iPhone har ikke kommet med noe nytt i 10 år , bare litt oppdateringer for hver gang, Om de kommer med en liten nyhet gjør meg ingenting etter 10 år. Stakkars dere iphone brukere, bruker penger på samme dritt hele veien. Dem har ikke klart å lage en vanntett mobil engang,Sony lager det beste protuktet pr idag og de blir bedre o bedre,Z Ultra er den beste idag og vent til Xperia i1 kommer du, så skal du få se telefon.

Lenke til kommentar

10 år? iPhone kom og åpnet verden i 2007...

 

Akkurat det mener jeg å, selv om de får litt pes fra meg nå er det Apple med sin iPhone som var den første som lyktes skikkelig med touchtelefon.

 

Uten Apple er jeg faktisk ganske sikker på at ikke telefonene ikke har sett ut som de gjør i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...