Gå til innhold

Xperia Z Ultra etterlater konkurrentene i støvet


Anbefalte innlegg

Akkurat det mener jeg å, selv om de får litt pes fra meg nå er det Apple med sin iPhone som var den første som lyktes skikkelig med touchtelefon.

 

Uten Apple er jeg faktisk ganske sikker på at ikke telefonene ikke har sett ut som de gjør i dag.

 

Tull og tøys. Både LG, Alcatel ( mener jeg ) og Motorola har har telefoner på tegnebrettet med svært lik formfaktor. Husk at Apple prøver å ta patent på en firkant med skjerm i front. Som om Dailmer i USA skulle ta patent på en kasse på fire hjul. Ingen andre skal ta kune gjøre det samme. I forbindelse med rettsakene så har det kommet frem at andre har hatt ideene, men ikke patentene OG at Apple selv har hentet litt ideer fra flere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull og tøys. Både LG, Alcatel ( mener jeg ) og Motorola har har telefoner på tegnebrettet med svært lik formfaktor. Husk at Apple prøver å ta patent på en firkant med skjerm i front. Som om Dailmer i USA skulle ta patent på en kasse på fire hjul. Ingen andre skal ta kune gjøre det samme. I forbindelse med rettsakene så har det kommet frem at andre har hatt ideene, men ikke patentene OG at Apple selv har hentet litt ideer fra flere

 

Joda, flere har hatt like formfaktor før Apple kom med sin iPhone, problemet var at de ble sett på som tulletelefoner og slo aldri igjennom. Å ha ting på tegnebrettet frem til at det blir en suksess er stor forskjell og her var det faktisk iPhone som brøytet vei. De som ikke ser det har nok ikke på seg nøytrale briller.

 

Så nei, det er ikke tull og tøys!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...