Gå til innhold

Games with Gold


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det kunne være greit å lage en informasjonstråd for Microsoft's PS Plus-aktige Live kampanje. :)

  • To nye spill hver måned fra og med juli og frem til Xbox One blir lansert
  • Du får beholde spillene selv etter du har avsluttet Gold-medlemskapet ditt.
  • Du må ha betalt for XBL Gold for å kunne laste dem ned. Dvs at Gold trials ikke gir deg rett til å få spillene gratis
  • Gratisspillene kommer til å være gratis i 14 dager før Microsoft krever betaling for dem igjen.
  • I forbindelse med E3 og for å feire kampanjen har MS gjort Fable III gratis.
  • 1. juli: Defense Grid Awakening

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg har 14 dager til å runde evt spill jeg ønsker å laste ned? Etter det for å spille må jeg kjøpe?

 

Har hittil alle som blir gratis, men kommer vel noe gøy etterhvert :)

 

Regner med det funker sånn at man har fjorten dager å laste ned spillet og da er det ditt for så lenge du måtte ønske.

Lenke til kommentar

Kommer nok straks til Norge. Var jo en hemmelighet før E3-konferansen, og de sa jo at den skulle være i salg nå. Tar vel litt tid å shippe konsollene jorden rundt.

Jeg forståd det slik at noen land skulle få den før andre. De prioriterer Nord-Amerika og Storbritannia i første omgang.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm. ACII og Halo 3 er visstnok ikke de neste spillene i kampanjen likevel.

 

Games with Gold for July 1: Defense Grid: The Awakening

Defense GridAs part of the “Games With Gold” program announced at E3 in June, I wanted to give you a heads up the next title will be Defense Grid: The Awakening. Normally 800 Microsoft Points, Defense Grid: The Awakening will be free for Xbox LIVE Gold members July 1st through July 15th .

http://majornelson.com/2013/06/30/games-with-gold-for-july-1-defense-grid-the-awakening/

 

Det er faktisk et ganske bra spill. Bare synd jeg allerede har kjøpt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...