Gå til innhold

World in Conflict-skaperne med Tom Clancy-MMO (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmo, til konsol.. har skjedd før, phantasy online anyone... kresja raskere en første flyturen din i kerbal Space program.. ca rett etter du trykka start :p..

 

La merke til at dem tillater nettbrett.. men nevnes ikke pc.. dafuq

 

Og plz slutt med å si at dem med håndkontroll har dårligere treffsikkerhet en folk med mus (ikke jenter), sjekk ut proffene i halo, skyter bedre en mange av proffene i quake 3, med håndkontroller har du også bedre siktemuligheter for at du kan velge hvor fort du snur deg.. med mus blir det veldig grovt, for enten har du lav sens og bruker en stund på å snu deg med får godt langdistanse skyting, mens høy sens, du kan skyte enkelt i nerkamp. med håndkontroller har du beste i begge verdene.

 

Og med nettbrett mener dem uansett dem "nye" nettbrettan til Microsoft \ som igjen kan innstalleres på pc.. og eller fleste nettbrett støtter mus\tastatur.

Lenke til kommentar

Mmo, til konsol.. har skjedd før, phantasy online anyone... kresja raskere en første flyturen din i kerbal Space program.. ca rett etter du trykka start :p..La merke til at dem tillater nettbrett.. men nevnes ikke pc.. dafuqOg plz slutt med å si at dem med håndkontroll har dårligere treffsikkerhet en folk med mus (ikke jenter), sjekk ut proffene i halo, skyter bedre en mange av proffene i quake 3, med håndkontroller har du også bedre siktemuligheter for at du kan velge hvor fort du snur deg.. med mus blir det veldig grovt, for enten har du lav sens og bruker en stund på å snu deg med får godt langdistanse skyting, mens høy sens, du kan skyte enkelt i nerkamp. med håndkontroller har du beste i begge verdene.Og med nettbrett mener dem uansett dem "nye" nettbrettan til Microsoft \ som igjen kan innstalleres på pc.. og eller fleste nettbrett støtter mus\tastatur.

Det med mouse sence er jo tull de fleste fpser på pc har sliders for å velge sensitivity. Ikke 1-10 som feks cod har. Proffene i halo har også aim assist noe det i quake3 ikke er. Fra hva jeg også har sett er at quake er en del høyere hastighet enn halo.

 

Lenke til kommentar

Kvar kom Halo og Quake inn?

 

Uansett. Eg og ein kompis har prata mykje om denne typen spel. Multiplayer, survival, rpg-ish action spel.

Dette ser ut til å væra ein stjernetreff for vår del.

 

Eg er superspent på å sjå meir ifrå The Division. Spelet såg utruleg bra ut - eg undrast når det kjem ut. Dykk i Gamer.no redaksjonen som er på E3 må hamre ned dørene til Massive. Få ein dato frå dei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alltid spennene å se hva som kommer, selv om jeg ikke har spilt konsol siden snes tiden. Men akkurat the division synes jeg så tøft ut, og skulle ønske det kom på pc også. Ellers var det mye fjas og self glorification i alle nesten alle presentasjoner, med bruk av store ord som for lengst har mistet sin betydning. Kudos for indie støtte til sony. Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor xbox one kommer til å selge mest, men det er vel garantert likevel.

 

Mus og tastatur er og kommer nok alltid til å være overlegen en kontroller. Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan folk kan tro noe annet.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...