Gå til innhold

Nytt kabinett fra Corsair er støydempet og billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På den ene siden skrur du inn hovedkort, skjermkort og harddisker, men ikke strømforsyningen, harddisker og optiske drev.

 

Så.. Skal jeg eller skal jeg ikke skru inn hardisker på samme side som hovedkort m.m.? :p

 

Ellers har jeg hatt et par sånne kuber, og var egentlig mer hassle enn det det var verdt for min del.

Går heller for en type 2delt fulltower tower, som f.eks Fractal Design Fulltower Define XL Black.

Som jeg per dags dato har 2 stk av, men som man dessverre ikke får kjøpt lengre i butikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig stilig design på begge egentlig, enkelt og greit uten masse jall og drit. Likte spesielt Air 540, men tror nok ikke jeg kunne tenkt meg det selv til tross for at jeg ser mange gode fordeler med det. Morsomt å se Corsair prøve seg på denne typeen design også :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Er det virkelig ingen muligheter får å sette inn 3.5" harddisker på psu-siden? All den plassen og ikke plass til å gjemme en helt vanlig snurredisk?

 

Da trenger du 5,25" til 3,5" adapter. Merkelig at Corsair ikke har utnyttet plassen til å kunne ha flere 3,5" harddisker. Man trenger ikke så sinnsykt mye plass til cable management.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...