Gå til innhold

Røverispillet Monaco utsatt på konsoll (Mac, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg er litt mettet på denne grafiske framstillingen nå. Det var et herlig avbrekk for en stund siden, men nå er det snart så mange av de at jeg har mest lyst til å spy når jeg ser det. Jeg synes ikke at man skal slippe unna med elendig grafikk ved å si at det er et artistisk uttrykk. Det er ikke orginalt lengre og det skal gjøres på en bra måte for at det skal fungere. Virker som alle gjør det for å slippe å bruke tid på å faktisk designe/tegne gode spill nå til dags, lage en motor og dermed sette på noen firkanter i forskjellig størrelse og farge som skal representere folk, hus, biler, hunder, fotballer og tannløse gamle apekatter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gi meg retrografikk og fet pixel art når som helst. Jeg er drit lei av såkalt "realistisk" grafikk. Fascinasjonen for det forsvant for et par tiår siden, for min del.

 

Uansett, jeg er lei av at alle spill skal være coop. Nå har det seg heldigvis slik at Monaco fint kan spilles gjennom singleplayer, men likevel funker det visstnok bedre som coop.

Synd for meg og alle andre venneløse :p

Lenke til kommentar

Har spilt den gamle demoen en del, må si det er artig. Har ikke fått testet dette enda (venter til jeg har venner på besøk). Håper bare det er krevende nok. Liker godt grafikken i spillet, spesielt hvordan kartet går fra å være en enkel planoversikt til å bli langt mer fargerik og levende når du går gjennom brettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...