Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er utro gang på gang


Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært utro mot den søte, altfor snille kjæresten min for andre gang. For 3-4 år siden var jeg sammen med en annen, og da var jeg også utro to ganger :( Jeg føler meg uverdig enhver kvinne, men samtidig vil jeg ikke si noe fordi jeg har det jo veldig bra i den situasjonen jeg er i med kjæresten min.

 

Jeg skjønner ikke hva som feiler meg, jeg bare gir rett og slett faen i alt når jeg får litt innabords. Men jeg er jo bevisst... Hvordan kan jeg bli flinkere til å holde meg i skinnet?

 

Moren min var utro mot faren min, og dette splittet familien min. Kan det ha noen sammenheng på en eller annen fucka måte? :(Anonym poster: d8c87771f5f64babfc976af0f01cf823

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tror (realistisk) at dette er noe som varer livet ut, så ville jeg fortalt det. Er det noe som bare har 3-4år igjen før det går ut på datoen, hadde jeg krysset fingrene for at sannheten kortet ned holdbarheten.

 

 

Når det gjelder "problemet" ditt, så ville nok kanskje å slutte å drikke være smartest. Men en kan også tenke litt slik at det kanskje er en grunn til at du er utro. Jeg har gjort det samme mot ei jeg var sammen med før, nå i etter tid innser jeg at forholdet ikke var noe bra og ikke gav meg det jeg trengte (mener da ikke seksuelt)

Lenke til kommentar

Å "innrømme" utroskap er igrunn en egoistisk sak fordi man ønsker seg en ren start og ren samvittighet.

 

Du vet selv hva du har gjort og at det var jævlig dumt når du har en som er så glad i deg. Vil du gjøre det opp til henne så bør du holde munnen lukket, slutte å drikke, og være en bedre kjæreste og skjemme henne bort.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det blir sikkert oppdaget en gang uansett.

Å være utro, og late som ingenting, det er 100% respektløst.

Min mening: Trådstarter fortjener henne ikke.

Men jeg kan tenke meg at å holde det hemmelig i mange år, det vil bli tungt.

 

Du bestemmer selv hva du vil gjøre. Hvis det aldri vil bli oppdaget, og du klarer å holde maska, så vil du nok tjene på å holde kjeft. Men du blir ikke noen mindre drittsekk av den grunn.

Om du velger å ikke fortelle dette, og det blir oppdaget på en eller annen måte om flere år, da vil nok dama føle seg mye mer sviktet.

 

Problemet er bare at jeg tror du kommer til å bli utro igjen.

Når det nå har skjedd minst 4 ganger, uten at du lærer... Hallo???

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vanskelig å gi noe godt råd her. På den ene siden tenker man; det man ikke vet skader ingen

Og på den andre siden; ting har en tendens til å møte en i døra, og det helst når det passer seg verst ...

 

Hvis du virkelig planlegger å være sammen med henne i lang tid fremeover, så ville jeg forsøkt å starte med blanke ark, men det er nå meg da ...

 

Lykke til

 

:)

Lenke til kommentar

Hvis du tror (realistisk) at dette er noe som varer livet ut, så ville jeg fortalt det. Er det noe som bare har 3-4år igjen før det går ut på datoen, hadde jeg krysset fingrene for at sannheten kortet ned holdbarheten.

*snip*

 

Nei jeg tror ikke dette varer livet ut. Vi går utrolig godt ilag, men jeg føler det er alt for tidlig for å låse meg fast til henne nå ettersom jeg er i 20-årene og under utdanning (99% sikkert på flyttefot om et par år). Selv om hun er aldri så perfekt for meg så ser jeg for meg at jeg kommer til å ønske å være singel igjen, iallefall om sommeren.

 

Så jeg tror jeg går for sistnevnte. Jeg er alltid kjærlig og snill mot henne ellers, så hvis jeg bare klarer å slutte å ligge rundt.

 

*snip*

Problemet er bare at jeg tror du kommer til å bli utro igjen.

Når det nå har skjedd minst 4 ganger, uten at du lærer... Hallo???

 

:(

 

Hun jeg har vært utro med er en jente jeg har vært forelsket i veldig lenge. Men jeg vil ikke bli sammen med henne, fordi vi bor helt forskjellige plasser og jeg vil ha en kjæreste jeg kan være mye sammen med.

 

Et annet problem er at kjæresten min vil at jeg skal bli med henne hjem og møte foreldrene hennes, noe vi kanskje allerede burde gjort etter snart et halvt år sammen... Faen Anonym poster: d8c87771f5f64babfc976af0f01cf823

Lenke til kommentar

Vanskelig å gi noe godt råd her. På den ene siden tenker man; det man ikke vet skader ingen

Og på den andre siden; ting har en tendens til å møte en i døra, og det helst når det passer seg verst ...

 

Hvis du virkelig planlegger å være sammen med henne i lang tid fremeover, så ville jeg forsøkt å starte med blanke ark, men det er nå meg da ...

Lykke til

:)

 

Tusen takk, jeg tenker det samme som deg her :)Anonym poster: d8c87771f5f64babfc976af0f01cf823

Lenke til kommentar

Æsj, hva er dette?

Jeg merker en frustrasjon mot deg; kan jeg uttrykke det som jeg vil?....sikker?

Jeg er langsiktig usikker på forholdet mitt; kan jeg behandle mennesket halvhjertet?...chekc.

Kan jeg bare slurve og aldri ta meg sammen; drikke alkohol når jeg vil og være utro når jeg vil?...chek.

Ta deg sammen du er ikke en kid lenger. Du er 20 år og klarer kanskje ikke å tenke så veldig langsiktig, men empati delen lærer man når man er barn. Omsorg for andre versa no prob!

Jeg er ikke akkurat av den oppfatningen av at man temmer folk med kalde hender dog heller varme, men søren. Litt sånn merkelig at du ikke har evne til å forstå eller håndtere ditt eget liv bedre? Utroskap gjentatte ganger? Ikke for å legge handlinger i munnen på deg men; Er det sånn at impulsiviteten din tar helt overhånd? Du viser en stygg toleranse for å såre andre her! Utroskap er vondt og kvalmt for vedkommede som har gjort 1.feil: falt for deg, liker deg? Å skape mening og retning i eget liv handler ofte om evnen til å utsette umiddelbar behovtilfredstillelse for å oppnå noe på lengere sikt. At du er halvhjertet i dette forholdet på lang sikt taler ikke for at du behandler mennesket halvhjertet! Selv når jeg er frustrert, betyr det ikke at jeg har rett til å uttrykke det som jeg vil. Da hadde du merket frustrasjonen min jævlig mye sterkere enn via diskusjon.no.

Da hadde jeg vært mektig irritert på deg ass, og muligens gjort hva enn jeg ville med det.

 

4 utroskap = toleranse for utroskap. Bryr du deg og tok du pointet? Anonym poster: f6b7603d88fa4c0e3702591995aa9a8c

Lenke til kommentar

Jeg har nå vært utro mot den søte, altfor snille kjæresten min for andre gang. For 3-4 år siden var jeg sammen med en annen, og da var jeg også utro to ganger :( Jeg føler meg uverdig enhver kvinne, men samtidig vil jeg ikke si noe fordi jeg har det jo veldig bra i den situasjonen jeg er i med kjæresten min.

 

Jeg skjønner ikke hva som feiler meg, jeg bare gir rett og slett faen i alt når jeg får litt innabords. Men jeg er jo bevisst... Hvordan kan jeg bli flinkere til å holde meg i skinnet?

 

Moren min var utro mot faren min, og dette splittet familien min. Kan det ha noen sammenheng på en eller annen fucka måte? :(Anonym poster: d8c87771f5f64babfc976af0f01cf823

 

Handler vel egentlig ikke om annet enn at du ikke er moden nok for ansvaret det er å møte deg selv som alt du er i forhold til oppvekst. Du springer fra det som er av følelser og det å utvise respekt og forventninger man skal kunne ha til hverandre i et forhold.

Drikkingen din er et klart tegn på at du ikke takler det å være "deg"! Og utroskapen at du ikke tør være lykkelig, å satse deg og hele deg i et forhold.

Tør være åpen m din partner på det du har gjort, la hun styre sine valg deretter. kanskje blir du tilgitt og kanskje ikke.

 

Du derimot, har ingen rett til å trampe på et annet mennskes tillitsforhold slik du gjør..

Voks opp din faens drittunge til mann!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Æsj, hva er dette?

Jeg merker en frustrasjon mot deg; kan jeg uttrykke det som jeg vil?....sikker?

Jeg er langsiktig usikker på forholdet mitt; kan jeg behandle mennesket halvhjertet?...chekc.

Kan jeg bare slurve og aldri ta meg sammen; drikke alkohol når jeg vil og være utro når jeg vil?...chek.

Ta deg sammen du er ikke en kid lenger. Du er 20 år og klarer kanskje ikke å tenke så veldig langsiktig, men empati delen lærer man når man er barn. Omsorg for andre versa no prob!

Jeg er ikke akkurat av den oppfatningen av at man temmer folk med kalde hender dog heller varme, men søren. Litt sånn merkelig at du ikke har evne til å forstå eller håndtere ditt eget liv bedre? Utroskap gjentatte ganger? Ikke for å legge handlinger i munnen på deg men; Er det sånn at impulsiviteten din tar helt overhånd? Du viser en stygg toleranse for å såre andre her! Utroskap er vondt og kvalmt for vedkommede som har gjort 1.feil: falt for deg, liker deg? Å skape mening og retning i eget liv handler ofte om evnen til å utsette umiddelbar behovtilfredstillelse for å oppnå noe på lengere sikt. At du er halvhjertet i dette forholdet på lang sikt taler ikke for at du behandler mennesket halvhjertet! Selv når jeg er frustrert, betyr det ikke at jeg har rett til å uttrykke det som jeg vil. Da hadde du merket frustrasjonen min jævlig mye sterkere enn via diskusjon.no.

Da hadde jeg vært mektig irritert på deg ass, og muligens gjort hva enn jeg ville med det.

4 utroskap = toleranse for utroskap. Bryr du deg og tok du pointet? Anonym poster: f6b7603d88fa4c0e3702591995aa9a8c

 

Jeg skrev her for å snakke ut om problemet og få innspill og tips, så selvsagt kan du uttrykke det som du vil. Trusler ignorerer jeg.

 

Du har helt rett, og jeg har vel kanskje en slags kvalm toleranse for utroskap. Men jeg vil forandre meg, og ta forholdet med kjæresten min mer på alvor. Jeg bryr meg, og jeg tok pointet.

 

Handler vel egentlig ikke om annet enn at du ikke er moden nok for ansvaret det er å møte deg selv som alt du er i forhold til oppvekst. Du springer fra det som er av følelser og det å utvise respekt og forventninger man skal kunne ha til hverandre i et forhold.

Drikkingen din er et klart tegn på at du ikke takler det å være "deg"! Og utroskapen at du ikke tør være lykkelig, å satse deg og hele deg i et forhold.

Tør være åpen m din partner på det du har gjort, la hun styre sine valg deretter. kanskje blir du tilgitt og kanskje ikke.

Du derimot, har ingen rett til å trampe på et annet mennskes tillitsforhold slik du gjør..

Voks opp din faens drittunge til mann!

 

Vet ikke helt hva jeg skal svare her. Tror ikke jeg tør å være åpen med dama om det som har skjedd :(Anonym poster: d8c87771f5f64babfc976af0f01cf823

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skrev her for å snakke ut om problemet og få innspill og tips, så selvsagt kan du uttrykke det som du vil. Trusler ignorerer jeg.

 

Du har helt rett, og jeg har vel kanskje en slags kvalm toleranse for utroskap. Men jeg vil forandre meg, og ta forholdet med kjæresten min mer på alvor. Jeg bryr meg, og jeg tok pointet.

 

 

 

Trusler må du ignorere jeg mente ikke å komme med noen trusler, derfor spurte jeg om du skjønte pointet! Pointet var ikke å true noen, pointet var at du skulle innse at selv om man er frustrert, kan man ikke uttrykke seg hvordan man ønsker. Noe du har gjort via dine utroskap. Mulig den var vanskelig å få med seg, så jeg var klar over at det kunne oppfattes feil og vil gjerne at du heller skal forstå poenget.

 

Du har innsett at du har en kvalm toleranse for utroskap, og hvis du skal forandre deg for alvor og bryr deg: VELDIG BRA.

Men er du klar for å droppe alkohol?

 

Ta impulser seriøst? De fleste med impulskontroll får som regel ikke gjort noe med det, for de innrømmer det gjerne og er flinke til å "prate seg ut av tingene" og "sjarmere seg ut av tingene" og si at de angrer og "ønsker å forandre seg".

 

Så ja, litt mer enn det må til for at jeg kjøper at man skal forandre seg.

Anonym poster: f6b7603d88fa4c0e3702591995aa9a8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg finner ikke logikken i; man drikker, dermed blir man utro ...

 

Hvis man drikker for å bli løssluppen nok, så skjønner jeg den, men alkohol i seg selv er vel bare en ventil, som åpner for å glemme hva man holder på med i øyeblikket.

 

TS har sagt at mamma var utro, og kan det være sånn at innerst inne så er ts sinna på mor, og straffer mor ved selv å være utro mot andre "morssymboler"

 

Så iler jeg til å nevner at denne forumnettpykkologen, driver kun pykkologi på hobbybasis ... :blush:

 

Vil samtidig få med at jeg synes ts får litt mye "kjeft", men tar det som en "mann" - og det bør være en god indikasjon på at det er godt tak i vedkommende

 

Lykke til!

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...