Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Røde prikker etter intimbarbering, få dem bort før fredag? HJELP, PANIKK


Anbefalte innlegg

Hei, gutt på 18 her.

I går barberte jeg meg for... andre gang nedentil. Smurte inn som bare rakkeren med fuktighetskrem etterpå for å unngå røde prikker, men det fungerte ikke. Nå gjør det litt vondt, og klør, samtidig som det ikke tar seg veldig godt ut.

 

Skal på hyttetur med en jente jeg liker på fredag, og mulighetene er store for at det skjer ting der, derfor vil jeg helst prøve å få bort de røde prikkene innen den tid. Lar det seg gjøre? evt. hvor lang tid tar det før de går bort?

 

Hilsen desperat gutt, som håper på hjelp! Anonym poster: 20be0a139193791b1162a72c5006c490

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du ska gjøre det MED....

 

Neida, mer praktisk å gjøre det mot hårretningen.

 

Jeg tror virkelig ikke jenta vil bry seg om du har litt røde prikker etter barbering. Hvis det ikke er et ekstremt tilfelle. Da får du isåfall skru av lyset og håpe det beste.

Lenke til kommentar

Jeg tipper de forsvinner av seg selv om noen dager. Ihvertfall tones de nok kraftig ned. ;)

Ikke bekymre deg.

 

Puh, håper det....

 

 

Er bare litt redd for om det kanskje blir verre D= Anonym poster: 20be0a139193791b1162a72c5006c490

 

Jeg tipper de forsvinner av seg selv om noen dager. Ihvertfall tones de nok kraftig ned. ;)

Ikke bekymre deg.

 

Puh, håper det....

 

 

Er bare litt redd for om det kanskje blir verre D= Anonym poster: 20be0a139193791b1162a72c5006c490

Lenke til kommentar

Å shave mot er eneste måten å få rakkerne borte og få det helt glatt. I should know, har barbert meg siden jeg var 13..

 

Mest sannsynlig vil rødheten være borte innen fredag, chillax. Til neste gang kan du prøve deo, baby olje, unirens, osv osv osv, men det er ingen vits egentlig. Når hun har hodet nedi skrittet ditt på ett dårlig opplyst rom så spiller det liten rolle.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...