Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tenner på jomfruer


Anbefalte innlegg

Jeg fikk min første seksuelle erfaring da jeg var 19. Er 23 år nå. Jeg har et for meg stort problem. Jeg tenner bare ordentlig på jomfruer!

Dette er et stort problem for meg. Jeg har aldri tidligere hatt samleie med en jomfru.. Som en følge av min alder har jeg problemer med å finne en jente jeg kan bli sammen med.

Er den eneste løsningen å bli sammen med noen som er flere år yngre enn meg selv? Jeg har ellers en stor omgangskrets, men føler at venner, familie og samfunnet for øvrig ville sett ned på meg dersom jeg ble sammen med noen som er yngre.

 

Jeg har sjekket innom kristne miljøer av ren nysgjerrighet men de fleste på min alder der er ikke jomfruer. Hva kan jeg gjøre? Noen som vet hvor jeg kan treffe jenter som passer for meg? Anonym poster: a83ead353ed9a1699567cf293bca3e5e Anonym poster: a83ead353ed9a1699567cf293bca3e5e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Staketten: Vi kan gjerne møtes for en cagefight om du vil det? Jeg tar jomfrudommen til de jeg vil. Anonym poster: 68df87799f0c6630f08907492ea5633a

Eg har fått med meg at de arrogante alfadritsekkar tek alle jentene de vil ha. Her lot eg vera å sitera Slimda då han har fornuft nok til å ikkje huke av for Anonym i denne tråden.

Ja, det hadde vært kjipt for Staketten å miste forumgimmicken sin. Hva annet enn "buhu jeg er jomfru" skulle han klaget om i hvert eneste innlegg?

Nå klagar eg vel ikkje på at eg er jomfru. Eg kunne teke turen til Torgalmenningen om eg ynskte det.

Men det er mogleg eg nemner bittert at jenter berre fell for bortskjemde rasstappar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...