Gå til innhold

Føler meg lurt av Evo Fitness


Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha en prøvetime hos et kjent treningssenter å fant da ut via Facebook at jeg kunne skrive "Prøvetime" å sende til 2040. Dette fungerte ikke og jeg prøvde flere ganger. Fungerte fortsatt ikke å leste noe om at man kunne skrive EVO å sende til det samme nummeret. Prøvde da det, å prøvde to ganger, men fungerte ikke. Etter over en halvtime fikk jeg riktignok koden til prøvetimen, men fikk også to hyggelige meldinger om at jeg hadde kjøpt drop in time (fulgte med kode) og regningen min er belastet 150,- to ganger altså 300,- . Support er ikke villig til å betale tilbake noe. Jeg synes det er merkelig at det er så lett å bare belaste telefonregningen med så mye for noe man ikke skal ha .De tjener jo på det, og kan jo lett se at jeg ikke har vært der å brukt drop-in kodene.

 

Dette var siste svaret de sendte:

 

 

"Hei Thomas,

som vi skrev tidligere i den andre mailen du sendte, så kan vi ikke refundere noenting med mindre du melder deg inn som medlem. Dette er fordi det belastes direkte av din mobilregning, og er ikke knyttet opp til våre refusjonssystemer. Gi oss beskjed dersom du melder deg inn, så kan vi isåfall refundere kostnaden til ditt betalingskort."

 

 

Nå i ettertid når jeg går inn på hjemmesiden deres ser jeg på FAQ at det står man kan sende EVO å få drop in time. Så der skulle jeg lett litt grundigere, men dette hadde aldri sendt om ikke systemet deres var "laggete" . Da hadde jeg jo fått prøvetime koden ganske fort, å hadde aldri sendt to meldinger med EVO!

 

De vil riktignok at jeg melder meg inn før jeg får noe refundert, men nå har jeg prøvd å svare de med at samboeren min som er medlem kan få det refundert på sitt betalingskort. Så får jeg se hva de sier.

 

uansett, har jeg ikke noen slags rettigheter her ? Er det så lett å bare belaste mobilregningen for hundrevis av kroner ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette står det på hjemmesiden:

 

 

6. Kan jeg besøke senteret før jeg melder meg inn?

Du kan kjøpe et gjestepass ved å sende SMS med kodeord EVO til 2040. Da mottar du umiddelbart en adgangskode, som er gyldig hele dagen når du har aktivert koden ved inngangen til et senter. Mobilregningen din belastes med kr 150,- Bilder av treningssentrene finner du på hjemmesiden vår og på Facebook.

 

 

Jeg mener det ikke sto at mobilregningen ble belastet med 150 kr når jeg leste det først. Lurer litt på om de har gått inn å endret det etter de så mailen min ?

Lenke til kommentar

De har nok ingen skyld i dette, sender man feil får man ta støyten.

 

Det du derimot kan gjøre, er å få en bekreftelse fra Evo at du ikke blir å bruke denne timen, og at det har skjedd en misforståelse. Så kan du sende den/ringe til One Call og høre om de kan fjerne beløpet fra regningen din. Aldri gjort dette før, men har fått fjernet ting fra telefonregningen min hos Telenor før, så det burde absolutt være mulig.

Lenke til kommentar

Om de ikke har skyld i det er det faktisk noe som heter kundeservice. De kunne jo lett godskrevet kontoen til samboeren min med dette beløpet, med en liten innsats. Ser ikke ut som de har tenkt å gjøre det, i og med at de ikke svarer meg . Har uansett sendt mail til tjenesteleverandøren. Snakket med Onecall og de sa at regniinga mi foreløpig ikke er belastet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...