Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor normalt er leketøy for jenter?


M4ds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Dere gutter aner ikke hva dere går glipp av;-)

En vibrator eller to er et must, ihvertfall for meg og jeg føler at de som er som meg, er i flertall, ihvertfall når jeg snakker med de venninnene jeg har, som jeg deler den slags "hemmeligheter" med.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

50 % av norske kvinner eier en vibrator. Jeg vet ikke helt hvordan undersøkelsen definerer dette, for det finnes da utallige leketøy som ikke vibrerer. Om disse er med blant de 50 % eller ikke sier det lite om.

 

Norge er helt på toppen i utbredelse av sexleketøy, bare Island slår oss. Vi er imidlertid på 28. plass av 45 land når det kommer til antall samleier per år (102), og 31. plass når det kommer til tid brukt på forspill i sengen (ca 15 min).

 

Tallene er fra en undersøkelse Durex gjorde i 2005.

Lenke til kommentar

50 % av norske kvinner eier en vibrator. Jeg vet ikke helt hvordan undersøkelsen definerer dette, for det finnes da utallige leketøy som ikke vibrerer. Om disse er med blant de 50 % eller ikke sier det lite om.

 

Norge er helt på toppen i utbredelse av sexleketøy, bare Island slår oss. Vi er imidlertid på 28. plass av 45 land når det kommer til antall samleier per år (102), og 31. plass når det kommer til tid brukt på forspill i sengen (ca 15 min).

 

Tallene er fra en undersøkelse Durex gjorde i 2005.

 

Undersøkelsen er noe utdatert da jeg kan finne informasjon på at det har økt, noe jeg også har fått bekreftet gjennom en venninne som arbeidet hos Kondomeriet (ikke i butikk, men i administrasjon).

 

Jeg tipper at rundt 60 % av alle norske kvinner har et sexleketøy.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...