Gå til innhold

Anmeldelse: DmC: Devil May Cry (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se at flere setter pris på spillet. Så får det heller være at noen sutrete unger roper over seg. Det eneste de gjør er jo faktisk å lage oppmerksomhet rundt spillet, så gjerne fortsett.

 

Hvis det var meg du mente med sutrete unge, så synest jeg det var moro. Du er 20?

Seriøst, jeg likte ikke demoen, sutrer ikke.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar
Godt å se at flere setter pris på spillet. Så får det heller være at noen sutrete unger roper over seg. Det eneste de gjør er jo faktisk å lage oppmerksomhet rundt spillet, så gjerne fortsett.
Hvis det var meg du mente med sutrete unge, så synest jeg det var moro. Du er 20? Seriøst, jeg likte ikke demoen, sutrer ikke.

 

Tror han/hun mente de som gir spillet 0/10 på Metacritic fordi de ikke liker det nye designet til Dante.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artig at dette spillet får gode karakterer. Jeg er generelt fan av Ninja Theory's spill, men Devil May Cry har aldri vært min greie. Så jeg hadde litt blandete følelser etter demoen. Det var fortsatt DMC, men på en litt mer voksen måte. Den delen som fortsatt er DMC, spesielt de lineære brettene og den klønete miljønavigeringen gjør ikke spillet noen tjeneste, men den forbedrede presentasjonen er noe jeg liker. Forøvrig virket spillet kampsystem som godt gjennomført, men det har neppe dybden til forgjengerne.

Lenke til kommentar

Ah, endelig den første av en rekke 9/10 anmeldelser til AAA-spill i år. Det er forøvrig modig å skryte av historien, når dialogene i de filmsnuttene jeg har sett er så dårlige at jeg mangler adjektiv for å beskrive hvor dårlig de er, selv om det kanskje i hovedsak sammenlignes med de tidligere spillene i serien. Dette må være gutteversjonen av Twilight i spillform, så jeg skjønner lett at dette er innertier for tenåringsgutter. Eneste forskjellen er vel at filmene ikke får 9/10 av filmanmeldere.

 

Bra anmeldelsen for en gangs skyld i det minste skrev hvor lett spillet er, men hva er det egentlig som er morsomt med å pløye igjennom et sånt spill uten utfordring? Er ikke hele poenget med et sånt spill at det skal være vanskelig? "Press a button and something awesome happens" indeed. Velkommen til 2013.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillet er sikkert bra men design valget på Dante er helt på trynet.

 

Enda verre så gjør de narr av fansen av gamle Dante hvor en hvit langhåret parykk plutselig flyger på hodet til nye Dante og han sier noe med (Never) og kaster den vekk, jeez tacky.

Og visst de absolutt skulle ha ny design hvorfor slippe ut en DLc hvor man ser ut som gamle Dante noen dager etterpå

 

Står over dette spillet takk

 

Her er en anmeldelse hvor en tar med fansen og nye fans. 50-50 kan man si.

Men har ikke spillt spillet så kan ikke klage på mye

 

Lenke til kommentar

Ah, endelig den første av en rekke 9/10 anmeldelser til AAA-spill i år. Det er forøvrig modig å skryte av historien, når dialogene i de filmsnuttene jeg har sett er så dårlige at jeg mangler adjektiv for å beskrive hvor dårlig de er, selv om det kanskje i hovedsak sammenlignes med de tidligere spillene i serien. Dette må være gutteversjonen av Twilight i spillform, så jeg skjønner lett at dette er innertier for tenåringsgutter. Eneste forskjellen er vel at filmene ikke får 9/10 av filmanmeldere.

 

Bra anmeldelsen for en gangs skyld i det minste skrev hvor lett spillet er, men hva er det egentlig som er morsomt med å pløye igjennom et sånt spill uten utfordring? Er ikke hele poenget med et sånt spill at det skal være vanskelig? "Press a button and something awesome happens" indeed. Velkommen til 2013.

 

Jeg syns historien sålangt er helt kurant, sammenlignet med de fleste andre historier som lages til spill om dagen så vil jeg påstå den er glatt over middels. Skal understreke at jeg ikke har kommet lengre enn i underkant av halveis i spillet.

Spillet totalt sett så langt syns jeg er veldig bra!(...)Dog er jeg visst en 25år gammel tenåring med forkjærlighet for Twilight så det skulle vel bare mangle...(/sarkasme slutt).

 

Jeg har sporadisk prøvespilt de gamle spillene i serien hos venner osv. for flere år tilbake, men dette er det første DMC spillet jeg spiller "skikkelig", så jeg skal ikke uttale meg for mye om forskjellen på vanskelighetsgrad. Men for meg som på mange vis er relativt fersk så syns dette spillet er vanskelig nok, og er i de hele tatt glad for at når de først lager en reboot, gjør spillet litt mer tilgjengelig for mange som meg som er mer eller mindre ny til serien. Jeg kan ikke huske å ha lest noensteds at spillet skulle være ett eneste stort frieri til gamle fans og blir derfor smått oppgitt når jeg leser responsen som jeg jevnt over vil klassifisere som sutring. Ja gud forby at noen prøver å gjøre noe nytt/annerledes etc., spesielt ved en REBOOT. Spillere som oppfører seg som om de nesten har krav på ett produkt med innholdet akkurat som de ønsker. Skal vel strengt tatt være glad de får noen spill i det hele tatt, bortskjemte **********.

 

Til slutt tar jeg meg den frihet å si meg litt lei av de/dere som legger frem meningene der som om de var allmen fakta. Bevisst eller underbevisst er dette en patetisk måte å få yttringene deres til å virke å veie mer på. Har de dette måtte angå ikke mer tro på seg selv enn at de ikke kan legge på at det de sier bare er hva de selv syns? Er veldig klar over at mange syns at det ofte sier seg selv osv, men til syvende å sist sitter vi her og kommuniserer med tekst, så i hvertfall jeg kan til tider føle det er litt vanskelig å skjønne posterens "tone" i budskapet hvis ikke forklart med noen få ord.

 

Nå skal jeg sette meg DMC igjen, koser meg stort! :) Har merkelig nok ikke så mye til overs for Twilight og lignende dog :hmm::hm:

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Tror han/hun mente de som gir spillet 0/10 på Metacritic fordi de ikke liker det nye designet til Dante.

 

Korrektomondo.

 

 

Hvis det var meg du mente med sutrete unge, så synest jeg det var moro. Du er 20?

Seriøst, jeg likte ikke demoen, sutrer ikke.

 

Er helt greit at man liker forskjellige ting, men er svært kritisk til folk som bruker store deler av tiden sin på å klage på spillet. På et eller annet tidspunkt må de jo bare innse at det bare ser veldig trist ut. Samme gjelder for folk som fortsatt henger seg opp på Mass Effect 3, Skyrim, Diablo 3 osv.

 

Vil forresten påpeke at voksen er en tilstand, ikke en alder. Hvis du ikke er klar over dette selv, så er kanskje du en av de jeg prater om. Det blir helt opp til deg.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Korrektomondo.

 

 

 

Er helt greit at man liker forskjellige ting, men er svært kritisk til folk som bruker store deler av tiden sin på å klage på spillet. På et eller annet tidspunkt må de jo bare innse at det bare ser veldig trist ut. Samme gjelder for folk som fortsatt henger seg opp på Mass Effect 3, Skyrim, Diablo 3 osv.

 

Vil forresten påpeke at voksen er en tilstand, ikke en alder. Hvis du ikke er klar over dette selv, så er kanskje du en av de jeg prater om. Det blir helt opp til deg.

Du mener at de henger seg opp i favoritt spillene dine ?

Selv om du liker spillene betyr ikke at andre må like de

 

Spillet er ikke 1 måneds gammel og du sier at de har klaget lenge :p

Du må bare gjøre deg vant til at bedrifter som Bioware og Bethesda og Blizzard driter seg ut noen ganger. Blizzard mistet mye folk med den idiotiske Online delen som ingen kan si var posetiv. Bioware har tapt seg, mulig de holder på med for mange spill, Dragon Age 2 var møkk. Bethesda har jeg ikke noe spesielt mot, bare lag bedre historie neste gang.

 

Når skaperne selv inrømmer at de har gjort feil, da må du nå skjønne at det ikke bare er fansen som klager.

Du beskytter spill alt for mye

 

Devil May Cry skulle aldri vert remake, hvorfor ikke bare lage et nytt spill så hadde de sluppet og kuttet fansen i 2, de er bare redd for og starte på nytt som resten av film og spillebedrifter.

 

Men jeg skal vere enig i at folk som skriver 0-10 og 1-10 på Metacritic skulle vert hengt

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Du mener at de henger seg opp i favoritt spillene dine ?

Selv om du liker spillene betyr ikke at andre må like de

 

Spillet er ikke 1 måneds gammel og du sier at de har klaget lenge :p

Du må bare gjøre deg vant til at bedrifter som Bioware og Bethesda og Blizzard driter seg ut noen ganger. Blizzard mistet mye folk med den idiotiske Online delen som ingen kan si var posetiv. Bioware har tapt seg, mulig de holder på med for mange spill, Dragon Age 2 var møkk. Bethesda har jeg ikke noe spesielt mot, bare lag bedre historie neste gang.

 

Når skaperne selv inrømmer at de har gjort feil, da må du nå skjønne at det ikke bare er fansen som klager.

Du beskytter spill alt for mye

 

Devil May Cry skulle aldri vert remake, hvorfor ikke bare lage et nytt spill så hadde de sluppet og kuttet fansen i 2, de er bare redd for og starte på nytt som resten av film og spillebedrifter.

 

Men jeg skal vere enig i at folk som skriver 0-10 og 1-10 på Metacritic skulle vert hengt

 

Slettes ikke. Har ikke noen forkjærlighet for DMC. Igjen må jeg poengtere - selv om jeg altså skrev det i sted - at det er kjempegreit at folk er uenige. Men når folk blir så triste og bitre at de kaster bort store deler av tiden sin på å drive hatkampanjer mot spill, så burde man ta seg en kikk i speilet. Spesielt når man tanker over at all tiden de bruker på å hate et spill, bare gjør at det får mer oppmerksomhet. Cut your losses for faen.

 

Stemmer, spillet er knapt kommet ut, men folk klaget allerede da jeg i min tid skrev en artikkel for Spillverket om den nye Dante. Siden det første skjermbildet har en høylytt minoritet klaget. Er desto kjekkere å se at dette er det beste DMC-spillet til dags dato.

 

Må bare til slutt nevne at jeg elsket Dragon Age 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...