Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Svein Magne har betrodd meg stafettpinnen og jeg har kommet fram til at jeg bør finne på et tema som kan utføres både innomhus og utomhus slik at været ikke skal være til hinder.

 

Tema for denne dagen vil være: LITT HOKUS POKUS.

 

Her er det kreativiteten som skal få næring.

Hovedsaken er at man forsøker å framstå noe som fiksfakseri og som betyr; juks, fakter, knep kunster.

 

Klarer man ikke dette direkte i kamera så kan man jo alltids manipulere i etterbehandlingen av bilde(ne).

 

Behøves det inspirasjon så kan man alltids søke på "trick photography" på YouTube.

 

Vel møtt på temadagen!

 

mvh

Birger Mulvik :)

Endret av Birger Mulvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny TEMADAG ,SØNDAG 20.01.13

 

jeg har fått det ærefulle oppdrag og lage tema på denne dagen av Birger Mulvik.tusen takk for din tro på min konsentrasjon osv, :)

 

jeg har da valgt KJÆRLIGHET som tema

 

det kan være alt fra en romantisk dråpe , forelskede fugler,trær,ny kjærlighet og gammel..fange noen kjærlige moments.....

 

jeg skal ihvertfall besøke hver og en og titte nøye og gi min tilbakemelding,selv om dette m tekniskt ikke er min store styrke håper jeg det blir flere fra forumet som vil komentere litt nøye,for jeg har ihvertfall satt pris på tibakemeldinger på godt og vondt :) :) :)

 

ønsker dere alle en fin temadag søndag den 20 januar 2013

 

smil

 

gleder meg til se hva dere alle finner på

 

mvh

 

jeanette :)

 

Den er grei, Are :)

hei la jeg feil nå...nei og nei..he he hjelp
Lenke til kommentar

Ny TEMADAG ,SØNDAG 20.01.13

 

jeg har fått det ærefulle oppdrag og lage tema på denne dagen av Birger Mulvik.tusen takk for din tro på min konsentrasjon osv, :)

 

jeg har da valgt KJÆRLIGHET som tema

 

det kan være alt fra en romantisk dråpe , forelskede fugler,trær,ny kjærlighet og gammel..fange noen kjærlige moments.....

 

jeg skal ihvertfall besøke hver og en og titte nøye og gi min tilbakemelding,selv om dette m tekniskt ikke er min store styrke håper jeg det blir flere fra forumet som vil komentere litt nøye,for jeg har ihvertfall satt pris på tibakemeldinger på godt og vondt :) :) :)

 

ønsker dere alle en fin temadag søndag den 20 januar 2013

 

smil

 

gleder meg til se hva dere alle finner på

 

mvh

 

jeanette :)

 

hei la jeg feil nå...nei og nei..he he hjelp

Veldig bra, Jeanettroger - og et godt valg av tema!

Nå er temadagen også på forsiden så da bør vi alle få med oss dette :)

 

Edit: Du kan også legge informasjonen i en egen tråd her på forumet slik som det er blitt gjort tidligere :innocent:

Endret av Birger Mulvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra, Jeanettroger - og et godt valg av tema!

Nå er temadagen også på forsiden så da bør vi alle få med oss dette :)

 

Edit: Du kan også legge informasjonen i en egen tråd her på forumet slik som det er blitt gjort tidligere :innocent:

 

 

så bra da er det riktig s¨alle får blitt med om de vil,håper på mange forskjellige tolkninger,temadag er gøy,smil og tusen takk..sov godt :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...