Gå til innhold

Hardware.no søker nye frilansere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir 18 år i februar og norsken er ikke heeeelt perfekt men ellers er alt på stell. Hadde ikke hatt noe imot å teste komponenter for dere men hadde nok blitt ganske upraktisk med tanke på at jeg bor i Tromsø som er ganske langt fra hardware.no. Med mindre man kunne jobbet individuelt og rapportert fra eget hjem så klart.

Lenke til kommentar

Liker å skrive, har et godt over gjennomsnittlig skriftspråk og det stortsett uten feil (merk: stortsett), samt jeg har et usunt forhold til maskinvare, komponenter og generell fikling for å oppnå perfeksjon.

 

Problemet er vell heller stillingsprosenten og hvor medgjørlig den er med tanke på å kombineres med en 100% faststilling, og hvor tålmodig og god opplæring man eventuelt vil få da de fleste sikkert vil trenge litt innkjøring før de kan beherske alt av testing, benchmarkig osv perfekt.

Lenke til kommentar

Her blir det nok kamp om kniven. Hva er egentlig forventet arbeidstid på dagen, eller kan man gjøre dette når man selv ønsker?

 

Hei,

 

Som frilanser stiller vi ikke krav til arbeidstid, men vi setter frister for når saker skal være ferdig. Som oftest får man varsel i god tid, slik at man kan tilpasse arbeidstidene selv. Enkelte ganger, gjerne før store lanseringer, vil fristen være litt kortere (3-4 dager).

Lenke til kommentar

Dumt man må bo i Oslo...

Og ingen muligheter for at man kan jobbe hjemmefra andre steder i landet?

Har vel ellers både interesse og gode evner til en slik jobb, men er på feil sted....

 

Hei,

 

Vi krever ikke at man bor i Oslo og kan jobbe på kontoret vårt, men det er en klar fordel - både for deg og for oss :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er interresert i dette, og har vært det før også. Problemet er at jeg har lite tid i perioder, og gjerne kan jobbe mer i "bursts".

 

Jeg har vurdert å skrive noen guider/tips til ting, så jeg skriver det/dem og det passer til artikkelformat er det mulig jeg sender HW.no en mail om de har lyst til å bruke det.

 

Jeg kunne også egentlig godt tenkt meg å gjøre SSD benchmarking, men jeg tror dybden jeg ville testet i ville gått noe over hodet på mange lesere av HW, men kanskje passet bedre på forumet. Det ville vært gøy å få hendene på mange forskjellige modeller SSDer da, det er begrenset hvor mange jeg kjøper til personlig bruk. (jeg har hatt og benchet 7 forskjellige modeller/kapasiteter)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der er jobben som er midt i smørøyet for meg!

Jeg elsker å mikse å trikse med PC, bygge, og se at ting fungerer fint sammen!

Jeg kunne gjerne delt både erfaringer og drevet med testing av utstyr til forbrukerne!

Jeg er alteter innen PC-teknologi, og kunne tenkt meg å teste alt fra hovedkort, minne og cpu'er til skjermer og annet ekstrautstyr!

PC er livet for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...