Gå til innhold

– Ønsker ikke å herme etter andre nettjenester (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stod i kø i 2006 - var utrolig tilfreds med kosollkjøp kl 00.12 og en kald sykkeltur fra sentrum og hjem. Ble noe seint den kvelden da Zelda måtte prøves - var vel faktisk på samme dag i uka som nå; natt til fredag. Ikke overraskende avlyste jeg julebordet lørdagen samme uka da jeg murte meg inne med godis og noen pakker batterier.

 

Blir ikke kø i år, men surrer meg nok innom Gamestop imorgen etter jobb og plukker opp eksemplaret mitt.

Synd ikke Lego City Undercover rakk juletreet i år - hva er ETA på dette forresten?

Lenke til kommentar

Typisk japanske konsollutviklere å gi en god dag i hva folk synes om onlinefunksjonalitet... Husker hvor mye psnetwork sugde (og fortsatt ligger litt bak xboxlive) før i tiden.

 

Skal de aldri noensinne lære at vi i vesten vil ha online funksjonalitet? Spill, demoer, oppdateringer... en artig avatar som man kan sløse penger på klær til!?? Idioti å droppe online funksjonen. Lukter mer at de ikke har lagt av nok penger til å utvikle den delen.. latskap og økonomiske hensyn.

 

La oss ikke glemme at for litt tid siden så kunne vi lese at konsollene kun støttet ÉN wiiU gamepad! Ble nok litt penger på å omgå den begrensingen der ja...

Lenke til kommentar

Hm, ser ut som at jeg kanskje vender tilbake til Nintendo etter alle disse årene =P

 

Typisk japanske konsollutviklere å gi en god dag i hva folk synes om onlinefunksjonalitet... Husker hvor mye psnetwork sugde (og fortsatt ligger litt bak xboxlive) før i tiden.Skal de aldri noensinne lære at vi i vesten vil ha online funksjonalitet? Spill, demoer, oppdateringer... en artig avatar som man kan sløse penger på klær til!?? Idioti å droppe online funksjonen.

 

Dette er nettopp grunnen min. En konsoll skal være til spille, ikke alt annet. Om Nintendo går tilbake til dette er det jo helt konge i mine øyne!

Laste ned spill er det eneste jeg trenger, alt annet er bare ekstra arbeid for dem og ting jeg ikke trenger.

 

De snakker ikke om "vanlig" online støtte, men alt annet drit som ikke har noe med spill å gjøre (slik jeg har forstått det)

 

Når det kommer til surfing, facebook, film og annet dill, så kan smart TV, ipad, pc, gjøre dette allerede, hvorfor i svarte trenger du dette enda et sted?

Om smart TV kan en ting, hvorfor skal boksen du kobler til denne gjøre akkurat det samme?

 

Lenke til kommentar

Typisk japanske konsollutviklere å gi en god dag i hva folk synes om onlinefunksjonalitet... Husker hvor mye psnetwork sugde (og fortsatt ligger litt bak xboxlive) før i tiden.Skal de aldri noensinne lære at vi i vesten vil ha online funksjonalitet? Spill, demoer, oppdateringer... en artig avatar som man kan sløse penger på klær til!?? Idioti å droppe online funksjonen. Lukter mer at de ikke har lagt av nok penger til å utvikle den delen.. latskap og økonomiske hensyn.La oss ikke glemme at for litt tid siden så kunne vi lese at konsollene kun støttet ÉN wiiU gamepad! Ble nok litt penger på å omgå den begrensingen der ja...

 

PSN er endelig blitt bra.

 

Og det er gratis så kan ikke tenke meg at Xbox gjør det så mye bedre når de krever måneds betaling.

 

Jeg betalte nettop valgfri års abenoment til 350 kr.

 

Da får jeg gratis (låne spill ) 1 helt år, og hver måned får du flere spill.

 

Denne måneden har jeg fått

4 kjempe bra Vita spill (uncharted-gravity rush osv.)

 

i tilleg får jeg Bulletstorm. Infamous 2, resident evil 5, Motorstorm(3d spill), Crysis 2,

Ratchet and clank all4 one, og noen andre unlocks og rabatter for de fleste spill.

 

Også har man ps 1-2 classics som bare vokser hver måned for gamle fanboys som meg.

 

 

 

Neste måned har jeg hørt et av spillene som man får gratis er Mortal combat til ps Vita

 

Så jeg vil si PSN er på sitt beste nå

Lenke til kommentar

Tidligere i dag fikk jeg en telefon fra en ekstatisk venn som inviterte meg nedover for å teste ut den nye Wii U'en han hadde fått i posten som forhåndsbestilling. Kvelden virket sikret, men det viste seg at når kompisen min var ferdig med set-up'en og tilsynelatende oppdatering ol. skrudde han av konsollen og gikk og lagde seg middag. Resultat: konsollen har ikke siden gitt fra seg tegn på

liv... Den kan skrues på, intet bilde på skjerm og den kan ikke skrues av. Hvordan det skal være mulig å ødelegge en konsoll permanent ved å skru den av på helt vanlig måte er meg ubegripelig! Ps3 feks lar ikke spillerne ødelegge konsollen for godt ved å komme borti on/off knappen. Kompisen min er heller ikke totalt åndssvak og trakk ikke ut strømmen e.l. Han trykket på av-knappen en gang uten å få noen advarsel.

Kanskje det hadde vært en ide å lagt ut en liten artikkel ang. dette problemet, slik at så få folk som mulig opplever å få sin Wii U redusert til en fancy-looking murstein ;-)

Lenke til kommentar

Tidligere i dag fikk jeg en telefon fra en ekstatisk venn som inviterte meg nedover for å teste ut den nye Wii U'en han hadde fått i posten som forhåndsbestilling. Kvelden virket sikret, men det viste seg at når kompisen min var ferdig med set-up'en og tilsynelatende oppdatering ol. skrudde han av konsollen og gikk og lagde seg middag. Resultat: konsollen har ikke siden gitt fra seg tegn på

liv... Den kan skrues på, intet bilde på skjerm og den kan ikke skrues av. Hvordan det skal være mulig å ødelegge en konsoll permanent ved å skru den av på helt vanlig måte er meg ubegripelig! Ps3 feks lar ikke spillerne ødelegge konsollen for godt ved å komme borti on/off knappen. Kompisen min er heller ikke totalt åndssvak og trakk ikke ut strømmen e.l. Han trykket på av-knappen en gang uten å få noen advarsel.

Kanskje det hadde vært en ide å lagt ut en liten artikkel ang. dette problemet, slik at så få folk som mulig opplever å få sin Wii U redusert til en fancy-looking murstein ;-)

 

Han bør kontakte Nintendo, så blir dette ordnet. Enig i at det er tragisk, men det finnes en løsning på det.

 

Angående selve tråden, så synes jeg det er bra at Nintendo ønsker å gjøre egne ting, men de bør også være åpne for gode løsninger som kommer utenfra. Steam og XBLA er jo eksempelvis fantastiske tjenester, og burde være minimum også på Wii U i 2012. Synd Nintendo ikke ser det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...