Gå til innhold

Sniktitt: Need for Speed: Most Wanted (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At folk kan like Criterions bilfysikk er for meg nesten ubegripelig, selvsagt naturlig i spill som "Blur", men ikke i en serie som NFS. Å skifte/oppgradere en bil er jo ikke engang noe moro, da alle bilene føles akkurat ut som å kjøre en flyvende UFO uannsett, kontrastene imellom dem blir minimale, og så urealistisk at det ikke er morsomt.

 

 

Synd at et spill som ellers ser så fantastisk ut, kan jeg ikke like pga noe så grunnleggende..

Endret av MrLG
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har lyst til å glede meg til dette, men det der med politiet gjør meg skeptisk. Hvorfor må gatene sperres av? Jeg hadde helt klart foretrukket at byen forble åpen, så vi kunne stikke av nesten over alt - med mindre politiet venter der, så klart. Det hadde gitt hele politi/råkjører-dynamikken en helt egen vri som faktisk hadde vært morsom.

Lenke til kommentar

Har lyst til å glede meg til dette, men det der med politiet gjør meg skeptisk. Hvorfor må gatene sperres av? Jeg hadde helt klart foretrukket at byen forble åpen, så vi kunne stikke av nesten over alt - med mindre politiet venter der, så klart. Det hadde gitt hele politi/råkjører-dynamikken en helt egen vri som faktisk hadde vært morsom.

 

Mulig jeg formulerte meg litt feil. Gatene som sådan sperres ikke av - byen forblir åpen, men politiet setter ned veisperringer med et par minutters mellomrom et sted på den veien du kjører. Disse kan du velge å kjøre gjennom, rundt eller bare unngå helt ved å kjøre en annen vei.

 

Lenke til kommentar

At folk kan like Criterions bilfysikk er for meg nesten ubegripelig, selvsagt naturlig i spill som "Blur", men ikke i en serie som NFS. Å skifte/oppgradere en bil er jo ikke engang noe moro, da alle bilene føles akkurat ut som å kjøre en flyvende UFO uannsett, kontrastene imellom dem blir minimale, og så urealistisk at det ikke er morsomt.Synd at et spill som ellers ser så fantastisk ut, kan jeg ikke like pga noe så grunnleggende..

 

Couldn't agree more. Ett ord: Forza Horizon. Nei, faen. Det ble to ord :p

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle verden heter dette spillet akkurat det samme som NFS Most Wanted som kom ut for 5-6 år siden?

 

Greit nok at de har laget åttiseks NFS spill og begynner å gå i surr i titlene men burde de ikke klart å komme med et nytt navn?

 

F.eks NFS Most Wanted... 2?

 

Snakker om melkeserie. Håper 360 eiere går for Forza Horizon fremfor dette rælet, men det vil aldri skje.

 

Dette kommer til å selge 10 ganger bedre på 360 enn Horizon dessverre.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle verden heter dette spillet akkurat det samme som NFS Most Wanted som kom ut for 5-6 år siden?Greit nok at de har laget åttiseks NFS spill og begynner å gå i surr i titlene men burde de ikke klart å komme med et nytt navn? F.eks NFS Most Wanted... 2?Snakker om melkeserie. Håper 360 eiere går for Forza Horizon fremfor dette rælet, men det vil aldri skje. Dette kommer til å selge 10 ganger bedre på 360 enn Horizon dessverre.

 

Det er en "oppgradering" av NFS Most Wanted.. Samme som, MGS 3: Snake Eater.. Det ble en "oppgradering" av den på DS (3D). Ja, en blanding mellom, Hot Pursuit og Burnout Paradise.. Håper du ser hva jeg mener..

Lenke til kommentar

At folk kan like Criterions bilfysikk er for meg nesten ubegripelig, selvsagt naturlig i spill som "Blur", men ikke i en serie som NFS. Å skifte/oppgradere en bil er jo ikke engang noe moro, da alle bilene føles akkurat ut som å kjøre en flyvende UFO uannsett, kontrastene imellom dem blir minimale, og så urealistisk at det ikke er morsomt.Synd at et spill som ellers ser så fantastisk ut, kan jeg ikke like pga noe så grunnleggende..

 

Couldn't agree more. Ett ord: Forza Horizon. Nei, faen. Det ble to ord :p

 

Huff, ja blir nesten irritert av å tenke på hvorfor de bare ikke kunne implementert noe bilfysikk ala det.. :cry:

Lenke til kommentar

At folk kan like Criterions bilfysikk er for meg nesten ubegripelig, selvsagt naturlig i spill som "Blur", men ikke i en serie som NFS. Å skifte/oppgradere en bil er jo ikke engang noe moro, da alle bilene føles akkurat ut som å kjøre en flyvende UFO uannsett, kontrastene imellom dem blir minimale, og så urealistisk at det ikke er morsomt.Synd at et spill som ellers ser så fantastisk ut, kan jeg ikke like pga noe så grunnleggende..

 

Couldn't agree more. Ett ord: Forza Horizon. Nei, faen. Det ble to ord :p

 

Huff, ja blir nesten irritert av å tenke på hvorfor de bare ikke kunne implementert noe bilfysikk ala det.. :cry:

Det kan være fordi Forza er en simulator og NFS et arcadespill?

Lenke til kommentar

At folk kan like Criterions bilfysikk er for meg nesten ubegripelig, selvsagt naturlig i spill som "Blur", men ikke i en serie som NFS. Å skifte/oppgradere en bil er jo ikke engang noe moro, da alle bilene føles akkurat ut som å kjøre en flyvende UFO uannsett, kontrastene imellom dem blir minimale, og så urealistisk at det ikke er morsomt.Synd at et spill som ellers ser så fantastisk ut, kan jeg ikke like pga noe så grunnleggende..

 

Couldn't agree more. Ett ord: Forza Horizon. Nei, faen. Det ble to ord :p

 

Huff, ja blir nesten irritert av å tenke på hvorfor de bare ikke kunne implementert noe bilfysikk ala det.. :cry:

Det kan være fordi Forza er en simulator og NFS et arcadespill?

 

Vel NFS-serien blir ødelagt med så mye arcade som Criterion tilføyer, alle NFS-spillene(såvidt jeg vet) har til og med bedre bilfysikk enn før Criterion kom inn i bildet, NFS er et bilspill og da må man i det minste lage biler som faktisk oppfører seg som biler..

Lenke til kommentar

Har lyst til å glede meg til dette, men det der med politiet gjør meg skeptisk. Hvorfor må gatene sperres av? Jeg hadde helt klart foretrukket at byen forble åpen, så vi kunne stikke av nesten over alt - med mindre politiet venter der, så klart. Det hadde gitt hele politi/råkjører-dynamikken en helt egen vri som faktisk hadde vært morsom.

 

Den sperres ikke av, du kan kjøre hvor du vil, men politiet sperrer jo av med pigger osv som du lett kan ungå ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...