Gå til innhold

Nå får du Viaplay på PlayStation 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med nye tjenester men oppløsningen på det meste ifra Viaplay er i mangel på bedre ord elendig. At det kreves PS+ for å kunne i det hele tatt abonnere på dette er bare helt idiotiskt.

 

Da burde i det minste prisen på dem forskjellige abonnementene en kan velge blandt være redusert!

 

 

Lenke til kommentar

Hver gang man skal se noe på Viaplay (som oftest fotball her i huset) er det overpriset med elendig kvalitet. Man ser mer på buffring enn på kamp, om man i det hele tatt får se noe som helst. Hver gang får man mail at de beklager osv osv, men ingenting blir gjort virker det som. Styrer unna Viaplay så langt det lar seg gjøres, og blir nok ingen flittig bruker av dette på Playstation heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Som regel er disse innholdsleverandørene flinkere til egenreklame enn faktisk leveranse.

 

Jeg måtte flire da jeg i lenger tid kun fikk tullekvalitet (under 2Mbit) på sendinger fra tv2 sumo, men samtidig over 10Mbit på prøve/demo- filmsnuttene deres. Tydelig hva de vektlegger å gi linjekvalitet. Jeg regner med Viaplay ikke er noe bedre. Har enda ikke funnet noen jeg faktisk er fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...