Gå til innhold

Slik blir Firefox i Windows 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valkyria: Jeg tror du mangler en ikke i innlegget ditt.

 

Jeg synes ikke det gjør noe om Firefox tilpasset grensesnittet for bruk med 3 ulike styreredskaper, i stedet for dagens 2. I dag kan vi jo styre Firefox med kun mus, kun tastatur eller en kombinasjon. At berøring kommer inn som en tredje mulighet synes jeg bare er bra. De vil neppe fjerne styremuligheter fra tastaturet og musa uansett.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

De fleste, tydligvis ikke deg da...

 

Gøy i 5 minutter, så returnerer du til musa og glemmer hele greia.

Jeg kunne iallefall personlig aldri tenkt meg i strekke ut armen og trykke på skjermen, når det tar et kvart sekund å gjøre det samme med musen - uten å flytte hånden...

Lenke til kommentar

Gøy i 5 minutter, så returnerer du til musa og glemmer hele greia.

Jeg kunne iallefall personlig aldri tenkt meg i strekke ut armen og trykke på skjermen, når det tar et kvart sekund å gjøre det samme med musen - uten å flytte hånden...

 

Men hvem har sagt at den skal brukes med desktop/vanlig laptop?

Lenke til kommentar
Hvem vil ærlig talt foretrekke å trykke på skjermen framfor å bruke mus... ? Gimmick hele greia.

"Hvem vil ærlig talt foretrekke å bruke mus framfor å bruke tastatur... ? Gimmick hele greia."

- Et mulig 1982-sitat fra deg?

 

Hvem tror skjemberøring vil erstatte tastatur og mus? Det blir et supplement, akkurat som musa ble for tastaturet på begynnelsen av 80-tallet. Noen ganger er det ene mest praktisk, andre ganger det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...