Gå til innhold

Klar for mer Metal Gear i februar? (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen vits i å lage et hack n slash spill til pc da?

sjangern er designet for konsoll kontrollere,gleder meg eksremt til MGR:R.

 

Idiotisk kommentar.

 

En mus gir langt mer presisjon i kontrast med en gamepad. I tillegg så er det fult mulig å bruke en gamepad på PC. Med andre ord så mangler innlegget ditt noen som helst form for fornuft.

 

Hva er 'vits'?

 

De tjener mer penger, tilbyr langt bedre grafikk for PC versjonen og kanskje muligheten for mods.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
faen vits i å lage et hack n slash spill til pc da?sjangern er designet for konsoll kontrollere,gleder meg eksremt til MGR:R.
Idiotisk kommentar.En mus gir langt mer presisjon i kontrast med en gamepad. I tillegg så er det fult mulig å bruke en gamepad på PC. Med andre ord så mangler innlegget ditt noen som helst form for fornuft.Hva er 'vits'?De tjener mer penger, tilbyr langt bedre grafikk for PC versjonen og kanskje muligheten for mods.

 

ja,ikke sant.akkurat som det er noe vits i å bruke mus på h&s spill,jo,selfølgelig finnes det gamepad men bare visse spill bør ikke utvikles for spesifike konsoller og noen er lagd for de.

 

ta strategi,fps,bilspill,fighting spill,noen er ment på konsoll og noen er ment på pc.

 

glemte at gamepad fungerer ok på pc,my bad og kudos for deg som påpeker det.

seff kan pc gi bedre grafikk,men grafikk er ikke alt.

Lenke til kommentar

faen vits i å lage et hack n slash spill til pc da?

sjangern er designet for konsoll kontrollere,gleder meg eksremt til MGR:R.

 

Idiotisk kommentar.

 

En mus gir langt mer presisjon i kontrast med en gamepad. I tillegg så er det fult mulig å bruke en gamepad på PC. Med andre ord så mangler innlegget ditt noen som helst form for fornuft.

 

Hva er 'vits'?

 

De tjener mer penger, tilbyr langt bedre grafikk for PC versjonen og kanskje muligheten for mods.

 

Kanskje ikke så lett med combosystem? DMC, Bayonetta osv, bruker jo ganske mange knapper til slossing. En vanlig datamus har vel bare tre.

Lenke til kommentar

Vær så snill og gi f i den uendelig utslitte konsoll vs pc-debatten. Vi har hatt den fjorten millioner ganger.

 

melk melk melk melk melk.

 

Jeg er redd for det, ja. For min del står og faller dette spillet på om det klarer å fortelle en historie på nivå med den vi ble fortalt i MGS1-4, eller om det blir et billig actionsspill med MGS-navnet klistret på. MGS skal være noe mer enn action og stealth; spillene har alltid en tydelig og samfunnsrelevant tematikk som du tvinges til å reflektere over og det er hva som skiller MGS fra andre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...