Gå til innhold

Nettbaserte Might & Magic-spel på veg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente av et nettleserbasert, free-to-play, alltid online Heroes of Might and Magic spill, men det så ihverfall veldig pent ut. Jeg kommer nok til å prøve det. BlueByte har jo også lagd mye bra opp i gjennom tiden.

 

Skulle ønske flere av de som lagder fantasy spill til pc la seg på en lignende stil istedet for skrikende farger og karakterdesign fra Blizzards søppelbøtte.

Lenke til kommentar

Kan de ikke heller lage et nytt Might and Magic spill. Eller lage en remake av Might and Magic 6 og 7 som fortsatt er det beste RPG spillet jeg har spillt. ^^ Det hadde vært fett

 

Hvorfor lage en remake? Might & Magic VI er like gøy som det alltid har vært. Jeg spillte nylig gjennom det. M&M7 har jeg bare prøvd litt enda, men det lille jeg har spilt får meg til å tro at det kommer til å bli en kjempebra spillopplevelse. Men om noen skulle lage et spill som prøver å fortsette på hva M&M 6-8 gjorde så kan det godt hende de ville få min støtte ja. Jeg ville blitt overrasket om et slikt spill hadde blitt gitt ut av Ubisoft, men hvem vet. Hadde Might & Magic fans vært like aktive på nettet som fans av Black Isle\Troika eller Heroes of Might and Magic så hadde det nok vært mer sannsynlig.

Endret av Mithridates_InnleggNO
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Looks like shit.

 

Ubisoft er et drittkompani, jeg likte godt Settlers 7 men online systemet var jo latterlig ustabilt.

 

Det nye anno spillet var greit mp spill men faan så mye tull de lager rundt spillet, suger ressurser som faktisk kunne blitt brukt til forbedre gameplayen.

 

HOMM6 var jo helt elendig, bra sp men fyfaan så dårlig må var, spesielt at en kan konvertere byer til din egen rase som ødela mye av mekanikken i de gamle HOMM spillene som gjorde de råbra.

 

Og dette ser jo helt elending diablo aktig mimic.

 

Har Gamer noensinne laget negative reviews av spill? Føler at jeg bare leser reklame som utgiverne har skrevet selv. Savner gode tiden da spill reviewere som gamle PC Gamer hvor de faktisk ga 2/10 til spill som fortjente det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...