Gå til innhold

Anmeldelse: Spec Ops: The Line (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med dette spillet, er at det har en sterk historie, men resten er ganske så standard, middelmådig og definitivt ikke innovativt. Å betale 4-500kr for et spill bare fordi historien er sterk... Da kjøper jeg heller en god film på DVD til 50kr, og får en like god erfaring - og så venter jeg til Spec Ops kommer på billigsalg.

Lenke til kommentar

Problemet med at dekningsknappen er den samme som sprintknappen, går jeg ut fra kan løses på PC?

 

Uansett, det blir som Hr. Jenssen over meg sier, å kjøpe et spill for KUN en god historie i 7-8 timer, det gidder jeg ikke. Det vil si, med unntak av Uncharted serien, som jeg er blodfan av :p

Lenke til kommentar

Problemet med at dekningsknappen er den samme som sprintknappen, går jeg ut fra kan løses på PC?

 

Demoen er ute på Steam, du kan teste den og se. Jeg husker ikke helt - er en stund siden jeg spilte demoen, og den var så jævlig generisk at jeg glemte den rett etter at jeg hadde spilt ferdig... men jeg mener å huske at det var flere av funksjonene som hadde smeltet sammen og brukes til samme tast selv på PC.

Lenke til kommentar

Ut i frå røynsla mi med demoen, så er dette gameplay-messig og mekanisk som alle andre UE3-covershooters. Altså litt traurig i 2012. PC-utgåva er og eit klart venstrehandsarbeid. Ei historie med klare litterære inspirasjonar og ein evne til å gjere maktfantasien ukomfortabel er positive trekk, men ikkje full retailpris-positive.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Kjøpte det rimelig billig(tror det var 220 spenn) og synes faktisk det var verdt akkurat det.

 

Spiller på medium vanskelighetsgrad og sliter faktisk ganske mye mot slutten.

 

Synes faktisk det er sånn passe underholdende og det er vel like greit å kaste 200 på dette som noe annet.

 

4-500 NOK = ikke verdt det.

 

Ville forøvrig lagt det på en 6/10 og ikke 7/10

 

Edit: Denne coop greia er ikke på PC, eller er det bare jeg som har vanskelig å finne det?

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Problemet med dette spillet, er at det har en sterk historie, men resten er ganske så standard, middelmådig og definitivt ikke innovativt. Å betale 4-500kr for et spill bare fordi historien er sterk... Da kjøper jeg heller en god film på DVD til 50kr, og får en like god erfaring - og så venter jeg til Spec Ops kommer på billigsalg.

 

 

Skal vi se, hvis man bruker 7/8 timer på spillet blir det gode 400,- per time. En film kan ses om og om igjen men fy flate så kjedelig en film blir etter å sett den en til to ganger. Pluss en DVD til 50,- er vanskelig å få tak i og gode filmer er en helt annen sak.

 

Lenke til kommentar

Synes dette spillet er en kjempegod pause fra alle de melkeku førstepersonskyterne som COD og BF! Digger historien og det er faktisk et av de første spiller som gjør får meg til å tenke litt over hva som egentlig skjer når man må ta vanskelige moralske valg eller ser fæle ting.

 

At spillet ellers er helt standard burde ikke være noe problem -ingen som bryr seg om det i COD eller BF.

 

Dekningssystemet er litt upolert men ikke så ille som anmelder skal ha det til. Du trykker mellomrom ÉN GANG for å cover-sprinte og trykker en gang til litt før dekningen. Da "slider" du mot dekningen. Dette fungerer faktisk veldig godt!

 

Alt i alt er dette et solid spilll og karakteren er passende. Håper flere får øye opp for slike som spill som prøver å være litt "utafor boksen" mtp story og diverse. For de som ikke vil betale 500kr, så er spillet på tilbud som download på Amazon for 25$ :))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette spillet er en kjempegod pause fra alle de melkeku førstepersonskyterne som COD og BF! Digger historien og det er faktisk et av de første spiller som gjør får meg til å tenke litt over hva som egentlig skjer når man må ta vanskelige moralske valg eller ser fæle ting.

 

At spillet ellers er helt standard burde ikke være noe problem -ingen som bryr seg om det i COD eller BF.

 

Dekningssystemet er litt upolert men ikke så ille som anmelder skal ha det til. Du trykker mellomrom ÉN GANG for å cover-sprinte og trykker en gang til litt før dekningen. Da "slider" du mot dekningen. Dette fungerer faktisk veldig godt!

 

Alt i alt er dette et solid spilll og karakteren er passende. Håper flere får øye opp for slike som spill som prøver å være litt "utafor boksen" mtp story og diverse. For de som ikke vil betale 500kr, så er spillet på tilbud som download på Amazon for 25$ :))

This.

 

Så utrolig enig. Lei Call of Duty og Battlefield historie. Plukket dette opp i dag, og elsker det så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med dette spillet, er at det har en sterk historie, men resten er ganske så standard, middelmådig og definitivt ikke innovativt. Å betale 4-500kr for et spill bare fordi historien er sterk... Da kjøper jeg heller en god film på DVD til 50kr, og får en like god erfaring - og så venter jeg til Spec Ops kommer på billigsalg.

 

 

Skal vi se, hvis man bruker 7/8 timer på spillet blir det gode 400,- per time. En film kan ses om og om igjen men fy flate så kjedelig en film blir etter å sett den en til to ganger. Pluss en DVD til 50,- er vanskelig å få tak i og gode filmer er en helt annen sak.

 

Hva er det du snakker om? Hjemme her i Norge får man knallgode filmer til 50-lappen. Jeg kjøpte nylig Drive for 59kr på Rema 1000, og True Grit på Platekompaniet for samme pris. Dessuten prater jeg ikke bare om Norge. Stikk innom Play.com, du. Eller Amazon. Filmer til 2-3 pund. Kvalitetsfilmer. Med en tier i frakt (Play har gratisk frakt).

 

Ja, 7-8 timer ja. 7-8 timer hvor 6-7 timer er generisk, middelmådig og kjedelig gameplay, og den resterende tiden består av lineær historiefortelling. Litt som en (veldig kort) film. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...