Gå til innhold

Tilbake til romertiden i Total War: Rome II (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JAAA! Elsker Total War, og har både håpet og trodd at Rome II skulle bli det neste. Nå ble jeg glad!! :D Og herremåne som et bra strategispill-år 2013 blir!

 

Awsome! gleder meg som en liten drittunge til jul

 

Hvorfor det, dette kommer sannsynligvis ikke før 2. eller 3. kvartal neste år...?

Endret av Ferb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

JAAA! Elsker Total War, og har både håpet og trodd at Rome II skulle bli det neste. Nå ble jeg glad!! :D Og herremåne som et bra strategispill-år 2013 blir!

Awsome! gleder meg som en liten drittunge til jul
Hvorfor det, dette kommer sannsynligvis ikke før 2. eller 3. kvartal neste år...?

 

"som en liten drittunge" betyr at jeg gleder meg akkurat like mye som en liten gutt gleder seg til jul vært år ikke at det kommer ut i år:)

Lenke til kommentar

Kanskje kanskje KANSKJE de fikser coop multiplayeren så det ikke desyncher.

 

Ellers så gleder jeg meg til å kommandere legionærer once again!

Desynch i Shogun 2 var en skikkelig bitch. Meg og brodern fikk ødelagt en skikkelig artig kampanje i det spillet greide å desynche. Jævlig demotiverende å måtte gå opptil flere saves tilbake fordi man ikke finner ut hvor desynchen startet hen...

 

Men Rome 2 singleplayer kan fort bli bra. Og får de på plass et anstendig nivå av mod-support får vi kanskje en ny kul Lotr-mod. En staselig ASOIAF-mod hadde jo også gjort seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...