Gå til innhold

ShootMania-beta rett rundt hjørnet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beta? Trodde dette var et allerede utgitt spill. Ikke verst å ha arrangert turnering i en lukket beta, da?

Vet ikke hvor uvanlig det egentlig er. Gjorde ikke Valve det samme med Dota 2? Spillet er i alle fall ikke utgitt, og teknisk sett er det ikke i beta enda heller (men alfa). Du kan finne ut mer hvis du følger lenkene i artikkelen (selv om jeg har gjengitt det viktigste).

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Bra de ikke har masse opplåsing og dill, bare de hadde tatt det vekk i trackmania også.....AtW

 

I TrackMania så var Nations versionen gratis, og var ment som en slags demo til fullversionen United. Blir litt feil å si at man kunne låse opp ting i TrackMania, men jeg forstår hva du mener...

Lenke til kommentar

Bra de ikke har masse opplåsing og dill, bare de hadde tatt det vekk i trackmania også.....AtW

 

I TrackMania så var Nations versionen gratis, og var ment som en slags demo til fullversionen United. Blir litt feil å si at man kunne låse opp ting i TrackMania, men jeg forstår hva du mener...

 

Var ikke det jeg tenkte på, har united jeg, men bare en brøkdel av banene er åpne når man begynner å spille.

 

AtW

Lenke til kommentar
Var ikke det jeg tenkte på, har united jeg, men bare en brøkdel av banene er åpne når man begynner å spille.AtW

 

De banene er mer enn veiledning, eller treningsbanes som øker i vanskelighetsgrad jo flere du har kommet deg igjennom å låst opp. Det er online spillingen og banebyggingen som er hoved-delen med spillet.

Imo er Trackmania spillene de beste online spillene jeg har spillt, ikke pga. selve spillet egentlig, men forumene og hvor kreativ du kan være med spillet (banebygging, bilderedigering, video, 3D-modeller, 2D-skins og en god der mer).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...