Gå til innhold

Dragon Age III i produksjon? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom de jobber med Dragon Age 3 så kan det være gode nyheter. Dersom de går bort fra mer eller mindre alt de gjorde i Dragon Age 2.

 

Dragon age 1 var et kjempebra spill i mine øyne, og var under utvikling i lang tid. DA2 derimot minnet om et hastverksarbeid hvor de egentlig smidde mens jernet var varmt. Epic fail.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dragon Age Origins er absolutt et av mine favorittspill igjennom tidene, brukt så mange timer i Ferelden at jeg ikke tørr å ytre det her. Du merker at det ble brukt mye tid på, og at ting stemte overens.

 

Dragon Age 2 derimot, var meh ok. Du kom deg igjennom en gang, alt du trengte for å gjøre klar en save for Da3. Skal nok ta en runde til før et evt Dragon Age 3 kommer.

 

Hvis de kan tørre å gå tilbake til Da:O stilen og virkelig vise hva som bor i dette teamet kan de lage et fantastisk rpg.

Lenke til kommentar

Så de lover faktisk å høre på spillerne denne gangen også? Husker de lovte det forrige gang også.De gjorde også det samme med Mass Effect 2 og 3 og vi ser jo hvilken vei utviklinga gikk der.Sorry, her har jeg mistet all tillit som var igjen til selskapet.

Kunne dessverre ikke vært mer enig. Mass Effect 1 var bra, men deretter har det bare vært en solid nedtur. Det siste er SW: Old Republic, og med tanke på at de slår sammen serverne snart er jeg neppe den eneste som er skuffet. Selvsagt håper jeg BW klarer å finne tilbake til formen de hadde i gamle dager, men det kommer neppe til å skje. Hvorfor lage perfekte rollespill til en million fans når de kan lage generiske actionspill til ti millioner idioter? Penger er penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det gode med Mass Effect 3 var at det fikk ME 2 til å føles så utrolig mye bedre. Kanskje Dragon Age 3 får noe av samme effekt for DA2. Men med skuffelsene jeg har fått fra BioWare i det siste, så blir ikke dette noen ukritisk forhåndsbestilling. Både Mac Walters og Jennifer Hepler bør strengt tatt finne seg noe annet å holde på med. Og frem til den dagen, og at jeg ser at BioWare finner tilbake til formen de en gang hadde, så kan det hende at jeg får den tiltroen jeg hadde til BW nok en gang.

Lenke til kommentar

Etter det jeg hører sikrer de seg denne gangen og har hatt en ukes spørrerunde med fansen av hva de ønsket i DA3. De hører ihvertfall på oss.

 

Og hvem akkurat er det de hører på?

Fansen av Dao2?

Eller forumfjortisene som på død og liv skal ha et nytt wow semi-offline?

 

Nei, som jeg sa tidligere , jeg tviler på at Bioware faktisk lytter på oss forbrukerne, her er det nok snakk om enda et markedsføringstriks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så de lover faktisk å høre på spillerne denne gangen også? Husker de lovte det forrige gang også.De gjorde også det samme med Mass Effect 2 og 3 og vi ser jo hvilken vei utviklinga gikk der.Sorry, her har jeg mistet all tillit som var igjen til selskapet.

 

De gjorde jo det. Dragon Age: Origins solgte mest på konsoll, derfor var spill nummer to rettet mer mot konsollmarkedet. Og det er jo ingen tvil om at det er et langt bedre konsollspill enn Dragon Age: Origins var. I tillegg er jo historien og settingen mye friskere i DA2.

 

Mass Effect 2 er jo et av verdens aller beste spill, så det var da enda bra at de hørte på forbrukeren da. Mass Effect 3 er et meget godt spill, men historien er ikke like kvass som ME2. Mass Effect 2 med spillbarheten og grafikken til ME3 hadde vært noe det!

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Folk er så negative og kritiske at man blir syk av det nærmest. Ja vi har lov til å si hva vi mener, men er det rart det er misnøye i verden når man ikke en gang kan glede seg over produkter lagd for vår underholdning :)

 

Get used to it. Nordmenn klager hysterisk, det er FrP et bevis på. Gamere klager hysterisk, det er Mass Effect 3 et bevis på. Når du da diskuterer med norske gamere... Synes det er regelrett vondt å tenke på. Man lever i verdens beste land å bo i, men klager på høye bensinpriser? Kvalmende. Man klager over kvaliteten på Mass Effect 3? Kvalmende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes nå sløv holdning, hallelujastemning fra kritikere overfor middelmådige overpromoterte spill og utgiverselskapenes grådighet er mye mer kvalmende (for å bruke sthusbys ord).

 

Hadde ikke spillere klaget på idiotiseringen av spill ville vi vel snart bare hatt Farmville-kloner og denslags å "boltre" oss med. For ikke å glemme Pay2Win-spill og annet søppel som dessverre fortsetter å skitner til spillmarkedet.

 

Spillere burde klaget mye mer, og ikke minst hatt baller, utholdenhet og vett nok til å la være å kjøpe!!

 

Men det er dessverre bare en illusjon fordi storparten av spillerne er for avhengige, for lite intelligente og for sidrompa. Da får vi alle svi for det flertallet fortjener. Dagens dårlige spill oppleves nesten som en kollektiv avstraffelse for at mange piratkopierer og at mange kjøper alt for mange spill ukritisk og som ikke fullføres. Mørkemennene lager da statistikker som viser at spillere ikke har behov for mer enn korte spill, og at gjennomsnittsspilleren er veldig casual og følgelig bør spillene også være så simple som mulig og fortelle deg alt du skal gjøre, vise filmsekvenser i bøtter og spann i stedet for at du aktivt spiller osv.

 

Hjelpe meg, er det noe rart at mange blir spillelei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden når er Norge et bra land å bo i for de som ikke er rike? Dvs vanlige folk?

 

Siden FN kåret oss til det mange år på rad.

 

 

Man klager over kvaliteten på Mass Effect 3? Kvalmende.

 

Helt uenig. Når man bruker penger på et underholdningsprodukt som man er misfornøyd med, så er det bare rett og rimelig at man kan si til utvikleren "dette produktet var jeg misfornøyd med, og hvis dere vil beholde meg som kunde bør dere vurdere å forbedre kvaliteten på deres neste produkt" - det er jo kritisk tenkning som driver disse bransjene fremover. Vel, alle bransjer, egentlig. Man skal selvsagt ikke ha en barnslig "dette spillet suger, livet mitt er ødelagt"-holdning til det hele, men når slutten i Mass Effect 3 var så dårlig som den var skjønner jeg at folk sier i fra. Selv om noen kanskje gikk for langt.

 

Spillet for øvrig var forresten kjempebra.

Endret av ShampooMacTavish
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden når er Norge et bra land å bo i for de som ikke er rike? Dvs vanlige folk?

 

Siden FN kåret oss til det mange år på rad.

 

Si det til de eldre som fryser ihjel fordi de ikke har råd til strøm, eller til de som går år etter år til NAV for å få penger til mat. Eller til de som ligger i korridorene på sykehusene fordi det ikke er nok rom til dem, eller til lærerne som er overarbeidet fordi det er for få folk i jobbene. Eller hva med enslige mødre/fedre? Politikerne maser hele tiden om at vi må bruke kollektivtrafikken mer, men det gjelder tydeligvis bare i byene. I distriktene har vi knapt busser. Norge er et fint land å bo i, men kun om du bor i en storby og har masse penger. Men du tror vel at Norge ikke er korrupt også?

Lenke til kommentar

Siden når er Norge et bra land å bo i for de som ikke er rike? Dvs vanlige folk?

 

Siden Gerhardsen og Arbeiderpartiet la grunnmuren for det som i dag er et land folk ville drept for å bo i. Er direkte skammelig at så mange i Norge ikke vet hvor godt de har det. Når du ble født i Norge var det som å vinne i lotto, bare hundre ganger bedre. Sett pris på det, ikke vær bortskjemt.

Lenke til kommentar

Siden når er Norge et bra land å bo i for de som ikke er rike? Dvs vanlige folk?

 

Siden FN kåret oss til det mange år på rad.

 

Si det til de eldre som fryser ihjel fordi de ikke har råd til strøm, eller til de som går år etter år til NAV for å få penger til mat. Eller til de som ligger i korridorene på sykehusene fordi det ikke er nok rom til dem, eller til lærerne som er overarbeidet fordi det er for få folk i jobbene. Eller hva med enslige mødre/fedre? Politikerne maser hele tiden om at vi må bruke kollektivtrafikken mer, men det gjelder tydeligvis bare i byene. I distriktene har vi knapt busser. Norge er et fint land å bo i, men kun om du bor i en storby og har masse penger. Men du tror vel at Norge ikke er korrupt også?

 

Lærerne overarbeidet? De har økt inntektene sine med 30% mer de siste ti årene, uten å jobbe en time ekstra. I tillegg har de alle fellesferiene, og mer fri enn alle andre yrker.

 

Når det gjelder sykehusene har Arbeiderpartiet bortimot doblet budsjettene til sykehusene, men effektiviteten blir ikke noe bedre. Da er det sykehusene man må klage på, ikke regjeringen.

 

Du sier gamle fryser i hjel hjemme. Jeg vet det har skjedd, og det er forferdelig. Men hvor ofte skjer dette? Og skjer det på grunn av at de ikke har råd til strøm, eller fordi de ikke tar seg råd til strøm? Sistnenvte tror jeg.

 

Når det gjelder kollektivtrafikken er det en lang vei å gå. Men spørsmålet er om tilbudet er dårlig fordi få bruker det, eller få bruker det fordi tilbudet er dårlig.

 

Hva med enslige mødre/fedre? Det er åpenbart en tung jobb, men Norge er det landet i verden der det legges mest og best til rette for aleneforeldre.

 

For å vite hvor godt vi har det er det viktig å vite noe om tingenes tilstand i andre land. Hvor i verden er det du vil flytte til der du vil få det bedre enn du har i Norge? Man må kontinuerlig se til utlandet for å måle velstanden i hjemlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...